سرویس قاشق چنگال طلایی نیکولو می‌درخشد




قاشق چنگال,خرید قاشق چنگال, قاشق چنگال طلاکاری

قاشق چنگال نیکولو


سرویس قاشق چنگال طلایی نیکولو می‌درخشد
سرویس قاشق چنگال طلایی نیکولو آلمان با درخشش طلای 24 عیار چشمان شما را خیره می‌کند. این سرویس با استفاده از آخرین تکنولوِژی روز دنیا در طراحی و ساخت و استفاده از متریال با کیفیت؛ سرویس قاشق چنگال رویال 50 پارچه را وارد بازارهای جهانی کرده که تا به امروز بی‌رقیب مانده است. شرکت آلماکیش افتخار دارد با وارد کردن با کیفیت‌ترین محصولات شرکت نیکولو در ایران، شیک‌ترین و خاص‌ترین سرویس قاشق چنگال جهان را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.


قاشق چنگال نیکولو
قاشق چنگال، دو وسیله که هر روز چندین بار مورد استفاده است و شاید کمتر به آن توجه ‌شود. به یاد داشته باشید که انتخاب یک قاشق چنگال ایده‌ال نه تنها سفره شما را زیبا می‌کند بلکه از نظر سلامتی نیز باید برندهایی را تهیه کنید که از متریال درجه یک استفاده کند. هر آنچه با غذا در تماس است باید از موادی ساخته شود و به نحوی طراحی شود که به راحتی شسته شود، در ماشین ظرفشویی قابل شستشو باشد و از نظر شکل طراحی مطابق با آناتومی بدن باشد و از نظر شیمیایی اختلاتی با غذا ایجاد نکند و سلامت را به خطر نیندازد. شرکت نیکولو از سال 1995 در آلمان شهر دوسلدورف کار خود را آغاز کرد. از سرویس قاشق چنگال نیکولو مدل‌هایی منحصر و طلاکاری شده به بازار ارائه شده است که نمونه آن را در هیچ جای جهان پیدا نخواهید کرد.

قاشق چنگال,خرید قاشق چنگال, قاشق چنگال طلاکاری

قاشق چنگال نیکولو


قاشق چنگال آلمانی
واقعیت این است که شرکت‌های آلمانی از نظر کیفیت و تکنولوژی در دنیا بی‌نظیر هستند. ترکیبی از صنعت و هنر و تکنولوژی را در سرویس طلاکاری شده قاشق چنگال آلمانی می‌توانید بیابید. مجموعه‌ای که ارائه شده، سرویس کامل 50 پارچه است. سطح آن براق بوده و از تکنولوژی HOLLOW HANDLE برای تولید آن استفاده شده است. با استفاده از این تکنولوژی چاقو‌هایی با وزن پایین و بسیار خوش دست تولید می‌شود. چاقو‌ و چنگال و قاشق تولید شده با این تکنولوژی به وضوح نسبت به سایر روش‌ها خوش‌دست‌تر و کارآمدتر است.

 

تیغه ضد زنگ به یک دسته فولادی که داخل آن خالی است وارد می‎شود و با اپوکسی قوی پوشش داده می‎شود. دسته چاقو گردی بیشتری خواهد داشت و در کف دست به راحتی جای می‌گیرد. از نظر وزنی سبک‎تر است و به شدت زیبا و کاربردی است. آنچه محصولات شرکت نیکولوی آلمان را متمایز کرده، استفاده از این تکنولوژی نه تنها برای چاقو بلکه برای سایر اجزای سرویس 50 پارچه است تا خوش‌دست بودن محصول چند برابر شود. با استفاده از قاشق چنگال آلمانی نیکولو تفاوت را احساس می‌کنید.


سرویس قاشق چنگال 50 پارچه رویال

قاشق چنگال,خرید قاشق چنگال,قاشق چنگال طلاکاری

سرویس قاشق چنگال طلا کاری شده نیکولو


در ادامه شما را با اجزای این سرویس 50 پارچه آشنا می‌کنیم. اولین قطعه‌ای که خود نمایی می‌کند قاشق‌های غذاخوری خوش‌طراحی سرویس قاشق چنگال طلا کاری شده نیکولو است. به دسته خوش تراش آن نگاهی بیندازید. کافیست یکبار به دست بگیرید تا تفاوت را احساس کنید. بسیار خوش دست و بسیار شکیل است. مناسب برای مهمانی‌های مجلل شماست. از این قاشق منحصر به فرد 6 عدد در این سرویس وجود دارد. قطعه دوم که توجه جلب می‎کند چنگال‌های غذاخوری است. این چنگال‎ها در عین حال به اندازه کافی تیز است اما از نظر ایمنی نیز کاملا استاندارد طراحی شده است.

 

به یاد داشته باشید سرویس قاشق چنگال را از نظر ظاهری کنار هم بررسی کنید. باید هماهنگی و زیبایی داشته باشید زیرا سر میز غذا این دو جزء در کنار هم دیده خواهد شد. در طراحی سرویس قاشق چنگال نیکولو با استفاده از بهترین طراحان در جهان تلاش شده است که طرحی ایده‌ال بدست آید. قطعه سوم و اساسی کارد غذاخوری است. وسیله‌ای که باید به اندازه کافی تیز باشد تا درون گوشت استیک فرو رود؛ به اندازه کافی خوش دست که حین غذا خوردن آزار دهنده نباشد و از نظر اندازه نیز مطابق با نیازهای شما باشد. همه این ویژگی‌ها را به صورت یکجا در کارد غذاخوری سرویس قاشق چنگال نیکولو خواهید یافت. از این کارد نیز 6 عدد موجود است.


سرویس قاشق چنگال نیکولو فکر تمام جزئیات را کرده است
تا الان با 18 جزء از 50 جزء سرویس قاشق چنگال طلایی نیکولو آشنا شدید اما ویژگی خاص این سرویس اجزای کوچکتر آن است که طراحان فکر همه جزئیات سفره شما را کرده‌اند. با قاشق دسر یا مربا خوری شروع می‎کنیم. لازم خواهید داشت که ژله و یا مربا و یا عسل را با یک قاشق کوچکتر از غذاخوری بردارید اما نه به اندازه قاشق چایخوری کوچک. این وسیله همان قاشق مرباخوری است که در سرویس قاشق چنگال طلایی ارائه شده است. جزء دیگر نیز قاشق چای خوری یا قهوه خوری است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/spoon1-forks-golden.html

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 38

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما