صوتی و تصویریفناوری Screen Protector تلویزیون چیست


با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و تغییر لوازم خانگی ، شاهد صفحه نمایش های بزرگتر با ضخامت کمتر و البته قیمت سرسام آور هستیم. یکی از صفحه های اصلی به تلویزیون ما متصل است که با اندازه بزرگ معمولاً گوشه ای از اتاق نشیمن یا اتاق دیگر خانه ما را اشغال می کند.

اگر در مورد تلویزیون های امروزی و نحوه کار آنها اطلاعات کمی داشته باشید ، بدون شک می دانید که پنل تلویزیون اصلی ترین و همچنین گرانترین قسمت آن و همچنین حساس ترین قسمت آن است. به همین دلیل محافظت از این قسمت برای جلوگیری از ضررهای هنگفت مالی مهم است. مخصوصاً اگر در خانواده فرزندان كوچكي داريد كه پرانرژی و بسيار بدجنس هستند ، پيشنهاد مي كنم اين مقاله را قبل از پرتاب جسم در تلويزيون خود بخوانيد يا آن را كاملا بزنيد. منسوخ شده ، یک راه حل ارائه دهید. خرید محافظ صفحه نمایش تلویزیون همچنین توجه داشته باشید که پانل های تلویزیون LCD ، LED و OLED در صورت خرابی قابل تعمیر نیستند و فقط می توانند تعویض شوند. البته در وهله اول با توجه به تحریم های فعلی می توانید پنل مشابهی پیدا کنید. و دوم اینکه آماده پرداخت هزینه های هنگفتی باشید که حدود 70 تا 80 درصد قیمت کل تلویزیون است.

راه حل چیست؟

با توجه به شیوع این مشکل و خسارات مالی که بسیاری از مصرف کنندگان در سراسر جهان از این منظر دیده اند ، برخی از شرکت ها و کارگاه ها اقدامات ابتکاری را برای تولید صفحه های محافظتی که می توانند روی صفحه تلویزیون شما قرار بگیرند انجام داده اند و از آن در برابر بازدیدهای احتمالی محافظت می کند. . شاید نزدیک ترین و مشابه دستگاه از نظر آنچه می توان در مورد این محافظ ها گفت ، گلس گوشی ها است.

بیشتر بخوانید: طراحی شیشه ای برای تاشو بودن تلفن های لمسی
این محافظ ها در واقع محفظه یا صفحه نمایش شفافی هستند که می توانند روی کف تلویزیون (LCD - LED - 3D - Cro - Curved - Q LED) و از صفحه آن در مقابل هر شخصی نصب شوند. از گونه ها در برابر ضربه احتمالی محافظت کنید. همچنین ، نمونه های با کیفیتی از این محافظ ها مانع از ورود گرد و غبار به صفحه تلویزیون شده و دیگر نیازی به تمیز کردن مستقیم صفحه تلویزیون نیست. این در نهایت باعث محافظت از صفحه تلویزیون در برابر خراش و آسیب در هنگام تمیز کردن می شود.

عملکردهای محافظ صفحه تلویزیون
این صفحه نمایش ها معمولاً بر اساس اندازه صفحه یا مدل آن طراحی و ساخته می شوند تا به راحتی روی صفحه قرار بگیرند. اما هنگام خرید به خاطر داشته باشید که اگر محافظی که خریداری کرده اید بر اساس مدل تلویزیون شما باشد ، کاملاً قفل می شود ، اما اگر فقط اندازه آن با تلویزیون شما مطابقت داشته باشد ، ممکن است در جای خود شل شود یا فقط قسمتهایی از قسمت دستگاه را پوشش دهد که نباید از جمله بلندگوها پوشانده شود ، بنابراین در هنگام خرید مراقب باشید و حتماً محافظ متناسب با تلویزیون خود خریداری کنید.

با بازگشت به نکته اصلی ، یکی از ویژگی های مثبت این دوربین ها این است که به دلیل شفافیت بالا ، ضمن بهبود امنیت تلویزیون ، کیفیت تصویر را به شدت حفظ می کنند. همچنین با استفاده از این محافظ ها هیچ گونه دخالتی در طراحی شیک تلویزیون شما ایجاد نخواهد شد و مانند گذشته زیبا و باوقار به نظر می رسد. بنابراین با یک محافظ صفحه LED هم کیفیت تصویر تلویزیون را خواهید گرفت و هم می توانید از صفحه نمایش به خوبی محافظت کنید. وقتی بچه ها در خانه مشغول تفریح ​​هستند ، به تلویزیون ضربه نزنید.


همچنین لازم به ذکر است که محافظ های موجود در صفحه تلویزیون عمدتا از مواد نشکن هستند و شفافیت بالای آنها به این معنی است که شما هیچ تاری یا تاریکی در رنگ ها و تمام تصاویر نمایش داده شده مشاهده نمی کنید. به عبارت دیگر ، این محافظ ها ، به طور استاندارد ، بر کیفیت تصویر تلویزیون شما تأثیر منفی نمی گذارند و شما هیچ روشنایی را در تلویزیون احساس نمی کنید.

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 28

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما