راهنمای خرید مخلوط کن بوش


مخلوط کن بوش از لوازم خانگی کاربردی و با کیفیت بوش آلمان به شمار می رود که در دو مدل ساده و پیشرفته چندمنظوره تولید می شود، که از آن برای تهیه انواع نوشیدنی سرد و گرم، معجون های دارویی، تهیه سوپ و … استفاده می شود که علاوه بر آن برای خرد کردن انواع میوه جات، پوره کردن، آسیاب نمودن انواع گوشت، گردو، برنج ادویه و دیگر مواد غذایی سخت به کار می رود. دارای مدلها و رنگهای مختلفی است که بازه قیمتی متفاوتی دارد. اگر قصد خرید یک مخلوط کن با کیفیت و اصل را دارید در ادامه مطلب ما را در مقاله راهنمای خرید مخلوط کن بوش در خانه بوش همراهی کنید.

راهنمای خرید مخلوط کن بوش
مخلوط کن بوش از لوازم خانگی کوچک ولی پر کاربرد آشپزخانه در عصر حاضر به شمار می رود تا شما به وسیله آن بتوانید کارها را سریعتر به پیش ببرید. از مخلوط کن همانطور که از نامش پیدا و مشخص است برای مخلوط نمودن انواع نوشیدنی سرد و گرم، مواد غذایی و حتی آسیاب نمودن استفاده می شود که اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم از مخلوط کن بوش برای تهیه انواع نوشیدنی طبیعی سرد و گرم، تهیه معجون، تهیه سوپ و فرنی، تهیه بستی خانگی، پوره کردن مواد غذایی برای استفاده کودک دلبندتان، خرد کردن انواع میوه، خرد کردن یخ، آسیاب نمودن مواد غذایی و انواع آجیل و … استفاده می شود.

یک دستگاه چندمنظوره به شمار می رود که در تولید آن از دانش و تخصص استفاده شده است که دارای طراحی زیبایی است که مدلهای مختلفی در رنگهای متنوع را شامل می شود، که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلهای را انتخاب کنید، برای اطلاع از قیمت مخلوط کن بوش با ما تماس بگیرید. قسمتهای مختلف این دستگاه به راحتی از یکدیگر باز می شوند که می توانید پس از هر بار مصرف آن را بشویید و در محل مورد نظر قرار دهید، جای کمی را اشغال می کند که به هنگام استفاده می توانید آن را در بالای میز کابینت و در کنار گاز و دیگر وسایل قرار دهید. این وسیله کوچک ولی کاربردی از طریق برق کار می کند که استفاده آسانی دارد و دارای چندین برنامه، تنظیمات، تیغه، پارچ و دیگر وسایل مورد نیاز است.

نکات مهم و اساسی در خرید مخلوط کن بوش
نکات مهم و اساسی در خرید مخلوط کن بوش
مخلوط کن بوش به دلیل کاربردی که در آشپزخانه دارد مورد توجه و استقبال بانوان قرار گرفته است تا بتوانند هنر خود را به نمایش بگذارند. این دستگاه با قابلیت های منحصر به فرد نقش چندین دستگاه را ایفا می کند و دستگاهی چندمنظوره به شمار می رود که راحتی در استفاده را به شما هدیه می دهد، به همین دلیل مهم است یک انتخاب درستی به هنگام خرید داشته باشید.

به هنگام خرید مخلوط کن بوش به موارد زیر توجه داشته باشید.

قدرت موتور
به هنگام خرید مخلوط کن عجله نکنید و بر اساس نیازتان و استفاده ای که از محصول دارید خرید خود را انجام دهید. اگر خانواده شما پر جمعیت است و یا اینکه شاغل هستید و وقت زیادی برای تهیه نوشیدنی … ندارید و سرعت کار برای شما مهم است باید محصولی را انتخاب کنید که قدرت موتور بالایی داشته باشد تا به هنگام استفاده داغ نکند که در این زمینه باید وات و قدرت مخلوط کن بوش خود را نیز در نظر بگیرید، چرا که هر چقدر وات و توان دستگاه بالاتر باشد دستگاه سریعتر و راحت تر کار می کند. نکته ای که وجود دارد این است که هر چقدر قدرت موتور دستگاه بالا برود مصرف انرژی آن نیز بالا می رود. توجه داشته باشید که قدرت و توان موتور نقش مهمی در سرعت عمل دستگاه به هنگام استفاده دارد.

ظرفیت پارچ مخلوط کن
به هنگام بررسی ظرفیت پارچ علاوه بر در نظر گرفتن میزان جمعیت خانواده و دفعات استفاده از دستگاه در مهمانی های برای تهیه انواع دسر و نوشیدنی را نیز در نظر بگیرید و یک انتخاب مطمئنی را تجربه کنید.

جنس پارچ
برای تولید جنس پارچ مخلوط کن از پلاستیک شفاف و شیشه مقاوم استفاده شده است که هر دو جنس علاوه بر مزایایی که دارند دارای معایبی نیز هستند، بنابراین بر اساس سلیقه خود می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید. پارچ پلاستیکی بالطبع وزن سبکی نسبت به پارچ شیشه ای دارد و در برابر ضربه نیز مقاوم است که نکته منفی این پارچ این است که به مرور زمان از کیفیت آن کاسته می شود طوریکه رنگ آن تغییر می کند و این در حالی است که پارچ های شیشه ای بسیار مقاوم هستند و به مرور زمان تغیر رنگ نمی دهند و با هر بار شستن شفاف تر از گذشته می شوند. از معایب پارچ های شیشه ای این است که وزن زیادی دارند که البته نه به اون صورت که نتوان از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که پارچ شیشه ای خود در دو جنس شیشه ای معمولی و شیشه ای پیرکس است که شیشه ای پیرکس نسبت به شیشه ای معمولی مقاوم تر است. جنس پارچ مخلوط کن بوش شیشه ای و بسیار مقاوم و با کیفیت است.

جنس بدنه مخلوط کن بوش
برای تهیه بدنه مخلوط کن از پلاستیک، استیل و آلومینیوم استفاده شده است که مخلوط کن های پلاستیکی معمولاً وزن سبک تری دارند، ولی در عوض در برابر ضربه آسیب پذیر هستند و این در حالی است که مخلوط کن های استیلی مقاوم و باکیفیت هستند. از سوی دیگر مخلوط کن های پلاستیکی پس از مدتی تغییر رنگ می دهند به خصوص اگر رنگ آن سفید باشد و این در حالی که بدنه استیل به همان رنگ سابق باقی می ماند. قیمت مخلوط کن بوش بسته به مدلهای مختلف متغیر است.

تنظیمات مربوط سرعت مخلوط کن
تنظیمات مربوط سرعت مخلوط کن
بر اساس این برنامه شما می توانید تنظیمات مربوط به سرعت مخلوط کن را تنظیم کنید، که این برنامه به شما کمک می کند تا بر اساس مواد غذایی سرعت آن را تنظیم کنید.

جنس تیغه
جنس تیغه مخلوط کن بوش از استیل ضد زنگ است که برندگی قابل توجهی دارد و از کارایی بالایی برخوردار است که نیاز مصرف کننده به هنگام استفاده را برطرف می کند.

دارای دریچه کوچک در بالای درب
بسیاری از مخلوط کن ها در بالای درب پارچ دارای یک دریچه کوچک برای اضافه نمودن مواد خوراکی هستند که این امکان را به شما می دهد تا بدون برداشتن درب اصلی مواد خوراکی را اضافه کنید.

فیلتر مخلوط کن بوش
فیلتر نیز از قطعات دستگاه به شمار می رود. این فیلتر طوری طراحی و ساخته شده است که از ورود مواد و همچنین هسته میوه جات به داخل دستگاهی که مویه را گرفته اید جلوگیری می کند و باعث می شود یکی آبمیوه طبیعی شفاف را میل کنید.

شیر تخلیه
شیر تخلیه مخلوط کن به صورت ثابت در قسمت پایینی دستگاه قرار دارد که به راحتی باز و بسته می شود.

قابلیت شستشو
تمامی لوازم جانبی مخلوط کن قابلیت باز شدن و شستشو را دارند که پس از هر بار مصرف می توانید آنها را بشویید.

طول سیم برق
طول سیم برق نیز از گزینه های فرعی انتخاب مخلوط کن بوش به شمار می رود که باید به هنگام خرید به آن توجه داشته باشید طوریکه نه زیاد کوچک و نه زیاد بزرگ باشد.

محافط دما بالا
داشتن محافظ دمای بالا سبب می شود تا به هنگام داغ شدن دستگاه به طور اتوماتیک خاموش شود.

صدای معقول و کم
داشتن صدای کم به هنگام استفاده از مزایای عمده یک مخلوط کن به شمار می رود که مخلوط کن بوش دارای صدای کمی است.

قفل ایمنی
داشتن برنامه قفل ایمنی یک مزیت برای مخلوط کن به شمار می رود که اهمیت بالایی دارد، این قفل طوری طراحی شده است که اگر پارچ در محل مورد نظر به درستی قرار نگیرد شروع به کار نمی کند.

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش
از ویژگی یک محصول خوب و با کیفیت داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است که این اطمینان را به مشتری می دهد تا در صورت استفاده و وجود نقص و خرابی بتواند از این خدمات استفاده کند.

طراحی زیبا
مخلوط کن بوش دارای طراحی زیبایی است که دکوراسیون آشپزخانه شما را زیبا می کند. طراحی به همراه کیفیت محصول نقش مهمی در جذب مشتری دارد به همین دلیل در تولید مخلوط کن بوش به این مورد نیز توجه شده است.

قیمت مخلوط کن بوش
مخلوط کن بوش در کنار تمام مزایایی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، دارای تنوع در مدل و همچنین رنگ است که می توانید بسته به سلیقه و بودجه خود یک مدل را انتخاب و آن را خریداری کنید.

 https://saripan.ir/%d9%85%d8%ae%d9%84%d9%88%d8%b7-%d9%85%d8%ae%d9%84%d9%88%d8%b7-%da%a9%d9%86-%d8%a8%d9%88%d8%b4/

  انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما