جدیدترین فرش عروس


خانه ای که در آن فرش نباشد ، سکونت در آن غیر ممکن یا سخت خواهد بود . همه ما میدانیم که فرش مهم ترین جز به کار رفته در منزل است . برای انتخاب فرش به تناسب رنگ فرش با دکوراسیون ، ابعاد فرش ، انتخاب نقشه و نگاره فرش متناسب با فضای خانه و .. بسیاری از موارد دیگر باید توجه کرد تا بهترین فرش عروس را انتخاب کرد .

خرید فرش عروس و فرش برای جهیزیه یکی از دغدغه های مهم نو عروس ها است . معمولا عروس خانم ها به دنبال این هستند که فرشی با قیمت مناسب و زیبا تهیه کنند همچنین فرشی را انتخاب کنند که با دکوراسیون منزل همخوانی زیادی داشته باشد .

با توجه به اینکه انتخاب فرش یک امر کاملا سلیقه ای است و ممکن است طرح های انتخابی ما مورد پسند شما نباشد اما در ادامه چند نمونه از پرفروش ترین طرح ها را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانیم در انتخاب فرش عروس به شما کمک کنیم .

 

Image result for bride home

فهرست مطالب

خرید جدیدترین فرش عروس

هنگام خرید فرش عروس سوالی که برای خیلی از عروس و داماد ها پیش می آید این است که فرش ماشینی تهیه کنند یا فرش دستباف ؟

اگر از مبلمان گران قیمت در دکوراسیون خود استفاده کرده اید فرش دستباف می تواند یکی از گزینه های انتخاب فرش برای شما باشد اما اگر از دکوراسیون معمولی و ارزان قیمت خریداری کرده اید، این ترکیب زیاد جالب نیست و بهتر است از فرش ماشینی استفاده شود .

افرادی که از دکوراسیون مدرن و اروپایی نیز استفاده می کنند فرش های کهنه نما یا فرش های مدرن نیز می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب فرش باشد .

برای جهیزیه عروس فرش دستبافت بخریم یا فرش ماشینی ؟

Image result for bride home

خرید فرش دستبافت برای عروس

فرش دستبافت از الیاف طبیعی درست شده و با گذشت زمان ، هیچ وقت زیبایی خود را از دست نمی دهد . نگاره و رنگ های متنوع فرش دستباف بسیار زیباست و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند . فرش دستباف این قابلیت را دارد که در زمستان گرم باشد و در تابستان خنک و سرد بماند .

در قدیم فرش دستبافت مانند یک سرمایه گذاری محسوب می شد و با گذشت زمان ارزش آن بیشتر میشد و قیمت آن بالا می رفت اما این روز ها به دلیل بالا بودن قیمت فرش دستبافت ، بسیاری از افراد از عهده خرید فرش دستبافت بر نمی آیند و توان خرید فرش دستباف را ندارند .

برخی افراد که بسیار علاقه مند به فرش دستباف هستند ، خرید فرش دستباف ارزان قیمت را انجام می دهند . اگر فرش دستباف ارزان خریداری کنید ممکن است در زمان شستشوی فرش دستباف مشکلاتی همچون تغییر رنگ و رنگ پس دادن گل ها به وجود بیاید لذا در هنگام خرید ، نهایت دقت را داشته باشید .

Image result for Handmade Carpet

خرید فرش ماشینی برای عروس

این روز ها فرش ماشینی نیز در طرح و نقشه های بسیاری در بازار عرضه می شود . طرح های اصیل و سنتی ، طرح های قدیمی و کهنه مانند ، فرش ماشینی طرح گل برجسته ، فرش ماشینی لایت و غیره از جمله طرح های گوناگون فرش ماشینی است .

بسیاری از افراد به دلایل مختلف خرید فرش ماشینی را به خرید فرش دستباف ترجیح می دهند . قیمت بالای فرش دستباف ، تنوع کم و زمان طولانی برای بافت نقشه خاص از جمله دلایلی است که این روز ها فرش ماشینی از فروش ویژه ای برخوردار بوده است .

یکی دیگر از خوبیای فرش ماشینی این هست که در هر سایز و ابعادی که بخواهید امکان بافتن آن وجود دارد ولی فرش دستبافت این امکان را ندارد . پرزدهی فرش ماشینی از معایب فرش ماشینی است که این مشکل با گذشت زمان برطرف می شود .

مطالعه بیشتر : فرش ماشینی بهتر است یا دستباف ؟

در ادامه چند نمونه از جدیدترین فرش عروس را برای شما آماده کردیم .

جدید ترین فرش عروس

فرش 1500 شانه گل برجسته نقشه یادگار

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه گل برجسته نقشه یادگار زمینه کرم نقره ای


قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه نقشه اصفهان زمینه قهوه ای – گل برجسته


قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه نقشه افشان کاملیا زمینه بژ – گل برجسته

 

  انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 250

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما