چه سنی برای خرید تبلت و موبایل برای فرزندان مناسب است؟


در چه سنی باید تلفن همراه یا تبلت برای فرزندم بخرم سوالی است که والدین در زمینه های همه کارگاه ها در جلسه می پرسند.

در پاسخ به این س ،ال باید گفت كه قبل از خرید باید دو گام برداشت. اول ، در مورد آمادگی فرزند خود برای داشتن این فرصت س askال کنید ، و دوم ، شرایط استفاده از کودک را تعیین کنید. بنابراین قبل از اجرای راه حل خود ، این دو مرحله را طی کنید.

چه سنی برای خرید تبلت و تلفن همراه مناسب کودکان است؟

سوالات برای پاسخ

آیا فرزند شما احساس مسئولیت می کند؟ آیا فرزند شما در زندگی روزمره خود نیاز به دسترسی سریع به دوستان از طریق رسانه های اجتماعی دارد؟ آیا فکر می کنید فرزند شما با استفاده از تلفن همراه خود با مسئولیت پذیری مانند استفاده نکردن از تلفن همراه در مدرسه یا حتی در مدرسه استفاده خواهد کرد یا اینکه با تلفن همراه و تبلت خود مزاحمتی برای دیگران ایجاد نمی کند؟ آیا اگر کودک خود را در مکالمه با تلفن همراه و تبلت خود با دوستانش محدود کنید ، آیا این کار م workثر است؟

حال از خود بپرسید ، با این شرایط آیا فرزند من در سن مناسب استفاده از تلفن همراه است؟ آیا اطلاعات کافی در مورد آسیب استفاده از دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها وجود دارد؟ آیا من اطلاعات لازم را به او دادم؟ اگر اینگونه نیست ، پس هنوز تلفن همراه و تبلت خریداری نکنید ، زیرا پس از خرید تلفن همراه و تبلت برای کودک دیگر ، پس گرفتن آن جعبه جادویی کوچک سخت است!

از چه سنی باید وسایل همراه را برای کودکان تهیه کنیم؟

موبایل یکی از محصولات فناوری است که از مزایای بسیاری برخوردار است. مخصوصاً در این دوره که تلفن های همراه تقریباً برای همه کار می کنند و به جز تلفن ، دوربین ، کامپیوتر ، حسابدار و … اما این تلفن همراه شگفت انگیز که بسیاری از ما به آن اعتماد می کنیم برای کودکان مضر و مخرب است.

متأسفانه ، بسیاری از والدین با افتخار می گویند که فرزندان خردسال آنها تلفن همراه دارند. آیا واقعاً کودک ۵ یا ۶ ساله ای که تلفن هوشمند در دست دارد از محدودیت ها و روش های استفاده از آن آگاه است؟ آیا والدین وی فکر نمی کنند که در این سن کم نباید این وسیله را به او بدهند؟

چه سنی برای خرید تبلت و موبایل برای فرزندان مناسب است؟

چه سنی برای خرید تبلت و تلفن همراه مناسب کودکان است؟

البته برخی والدین محدودیت هایی را برای استفاده فرزندانشان از تلفن های همراه قائل هستند و مثلاً فقط دو ساعت تلفن همراه در اختیار آنها قرار می دهند. اما برخی والدین تمایلی به گرفتن تلفن همراه برای فرزند خود قبل از سن ۱۲ یا ۱۷ سالگی ندارند. بعضی از خانواده ها از دادن تلفن همراه به فرزندشان می ترسند زیرا می ترسند این مسئله باعث حواس پرتی او شود.

واقعیت این است که والدین نباید به دانش آموزان دبیرستان یا فرزندان خود تلفن همراه بدهند زیرا این امر به آنها آزادی دسترسی به شبکه های اجتماعی آنلاین را می دهد. یا متأسفانه با دوستان نامناسب روابط پنهانی داشته باشید. وقتی یک نوجوان گوشی هوشمند دارد ، به طور مداوم به اینترنت دسترسی دارد و اینترنت با همه خوبی هایش سایت هایی دارد که به هیچ وجه برای کودکان ما مناسب نیستند.

https://topersian.ir/چه-سنی-برای-خرید-تبلت-و-موبایل-برای-فرزن/

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 21

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما