خانواده روانشناسی چرا بعضی از افراد همیشه دیر می رسند ؟


چرا بعضی از افراد همیشه دیر می آیند؟

اطمینان حاصل کنید که افرادی در اطراف شما هستند که همیشه دیر و دیر هستند. این افراد می توانند مربوط به کار ، مهمانی یا مکان دیگری باشند. شاید برای آنها آسان باشد که با شما تماس بگیرند و به شما اطلاع دهند که به موقع می رسند ، اما آنها هنوز دیر می شوند و در چنین شرایطی تأخیر برای این افراد مشکل بزرگی می شود ، اما در این مقاله سعی داریم مثالی بزنیم به شما بگویم چه رفتاری باید از این افراد جلوگیری کند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه دیر به محل کار خود رسیده اید و چیزی برای اخراج شما باقی نمانده است ، بهتر است در این قسمت از روانشناسی مرطوب با ما همراه شوید تا بدانید دلیل این امر چه خواهد بود؟!

دیره

دیر رسیدن به کار

لحظات مهم در تأخیر زمانی

مفهوم زمان در افراد متأخر

یکی از دلایلی که مردم دیر می آیند این است که حس بدی در وقت دارند ، به عنوان مثال چیزی که ما به عنوان پنج دقیقه می دانیم ، آنها ۱۰ دقیقه تصور می کنند و در نتیجه بدون ساعت تخمین آنها اشتباه است. از آب در می آید

در سال ۲۰۱۶ ، تحقیقی انجام شد که در آن به هر یک از افراد آزمایش وظیفه داده شد که دو مورد را در یک زمان مشخص انجام دهند و همچنین به آنها یادآوری شد که می توانند هنگام انجام کار با ساعت کار کنند. بررسی کنید و البته اکثر مردم فراموش کرده اند که به طور منظم ساعت خود را تماشا کنند.

هنگامی که این آزمایش انجام شد ، کاملاً واضح بود که برخی از شرکت کنندگان بهتر می فهمند که چه مدت زمان سپری شده است ، در حالی که دیگران عملکرد ضعیفی در مورد موضوع داشتند و کسانی که مراقب ساعت بودند می توانستند زمان را پر کنند.

تأثیر نظم در زندگی

ورود دیر به مدرسه
دلایل تأخیر در میان مردم
رفتار منحرف کننده خود

دلیل دیگری که همیشه به تأخیر می افتد این است که رفتارهایی باعث حواس پرتی آنها می شود و در واقع کاری را در درون آنها انجام می دهند که همیشه تأثیر بدی روی آنها خواهد داشت. و اینکه آنها نمی توانند این بار باشند و این چرخه باعث می شود که هرگز نتوانند آن را ترک کنند.

عدم سفارش

بعضی اوقات این تأخیرها می تواند نتیجه عدم نظم در شخصیت این افراد باشد. همانطور که نمناک گفت ، در چنین مواردی ، مردم می دانند که زمان می گذرد ، اما آنها به کار خود ادامه می دهند ، اما می توانند منصرف شوند. این کار را انجام دهید

برعکس ، کسانی که حس خوبی در زمان ندارند دقیقاً می دانند که چگونه زمان می گذرد ، اما هنوز بیشتر به سرگرمی ها و سرگرمی های خود اهمیت می دهند و مدام با خود تکرار می کنند که “فقط ۵ دقیقه دیگر” پرواز کرد.

منظم باشید

https://safir-ac.ir/خانواده-روانشناسی-چرا-بعضی-از-افراد-هم/

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 19

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما