دلایل علمی برای لبخند زدن


لبخند زدن برای بسیاری از افراد دشوار است ، این افراد معمولاً کسانی هستند که همیشه از عکس های خود راضی نیستند. اما کسانی هستند که دلیلی نمی بینند که “لبخند نزنند”. جوانان ، سلامتی ، خانواده و دوستان و بسیاری دیگر می تواند دلایل کوچک و بزرگی برای شاد بودن و لبخند بیشتر باشد.

 دلایل علمی برای لبخند زدن

 

همه ما مواقعی داریم که به نظر می رسد هیچ چیز خوب پیش نمی رود و اوضاع هرگز خوب پیش نمی رود. در چنین شرایطی ممکن است لبخند غیر ممکن ترین کار به نظر برسد ، اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معمولاً آن را انجام می دهند. لبخند برای شما از هر چیزی سخت تر است ، باید بدانید که لبخند حتی در شرایط دشوار برای شما بسیار مفیدتر از چیزی است که فکر می کنید. ممکن است کلیشه ای باشد اما هرچه بیشتر لبخند بزنید احساس شادی بیشتری خواهید داشت.

 

آشنایی با دلایل لبخند ، راهنمای لبخند

لبخند فوراً روحیه را بالا می برد و باعث ایجاد انگیزه می شود

 

لبخند فوراً روحیه را بالا می برد و باعث ایجاد انگیزه می شود. دارم سعی می کنم! همین حالا اگر همسایه خود را روی پله ها دیدید ، با لبخند به او سلام و احوالپرسی می کنید ، قول می دهم حداقل ۲۰٪ بهتر از قبل باشید. در این مقاله ما به شما ۱۰ دلیل علمی می دهیم که چرا باید بیشتر لبخند بزنید.

 

بیشتر بخوانید: طرح لبخند را با روش ترکیبی تغییر دهید

لبخند باعث خوشحالی شما می شود

همین حالا روی صورتت لبخند بزن ، می توانی! باور کنید دیگر لازم نیست کار دیگری انجام دهید ، فقط لبخند بزنید. خوشحالتر نیستی؟ می بینید که لبخند زدن وجود ندارد ، اما احساس خوشبختی هم نمی شود ، یعنی از نظر علمی امکان پذیر نیست. حالات صورت شما به طور مستقیم بر احساسات شما تأثیر می گذارد. اگر اخم خود را ادامه دهید احساس منفی خواهید کرد. اما اگر لبخند بزنید ، احساس خوشبختی خواهید کرد ، درست مثل آن!

 

لبخند باعث افزایش کارایی شما می شود

آیا می خواهید کارآمدتر و خلاق تر باشید؟ پس بیشتر لبخند بزن! طبق تحقیقاتی که در دانشگاه کالیفرنیا انجام شده است ، هرچه شاد باشید ، تأثیرات بیشتری نیز خواهید داشت. منطقی به نظر می رسد ، درست است؟ اگر احساس بی حالی داشته باشید ، به هیچ وجه نمی خواهید چیزی را خلق کنید و انجام کار صحیح به نظر غیرممکن ترین کاری است که می توانید انجام دهید.

 

لبخند اضطراب شما را کاهش می دهد

اضطراب یک مشکل رایج است که میلیون ها نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می دهد. اما چون این یک مشکل ذهنی و نامرئی است ، دیگران نمی توانند آن را ببینند ، حتی فرد مضطرب هم نمی تواند آن را ببیند! اما احساس خوبی دارد. مشکل این است که گاهی دوستان بی خیال به ما می گویند: “نگران نباشید” ، “آرام باش”. این تقصیر آنها نیست ، آنها نمی توانند بفهمند درون ما چه می گذرد.

دلایل علمی برای لبخند زدن

اگرچه چنین توصیه هایی بی فایده است ، اما یک راه حل واقعاً ساده وجود دارد که اضطراب را کاهش می دهد: لبخند بزنید! دون؟ اگر نگران هستید ، سعی کنید لبخند بزنید ، موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید و لبخند بزرگی بر لب خود بنشانید ، راه بروید و لبخند بزنید ، آشپزی کنید و لبخند بزنید ، … ببینید چه اتفاقی می افتد. قول می دهم به شما کمک کند.

 

 

  انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما