کادو برای تولد مادر چی بخریم؟


مادر برای همه ما یک دنیا ارزش دارد، کسی که نقش مهمی در شکل گیری شخصیت، تحقق رویاها و نحوه زندگی کردن ما داشته و دارد، کسی که همیشه پشت و پناه ما بوده و ما را از محبتش دریغ نکرده است و روز تولد مادر یکی از بهترین روزها برای قدردانی از زحمات مادرها می باشد.

اگر روز تولد مادرتان نزدیک است و مانند هر سال علاوه بر متن تبریک تولد، به دنبال انتخاب بهترین هدیه برای مادرتان هستید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با کوکا همراه شوید تا با 15 هدیه خاص و جالب برای تبریک تولد مادر آشنا شویم.

کادو برای تولد مادر چی بخرم؟

 

1. هنر دست خودتان
اگر در هنر خاصی همچون بافتنی، گل دوزی، نقاشی یا غیره مهارت دارید می توانید از هنر دست خودتان برای هدیه تولد مادرتان استفاده کنید.

یک ژاکت بافتنی با رنگ زیبا، یک تابلوی گلدوزی شده با طرح مادرانه یا نقاشی زیبایی از چهره مادرتان – یا هر تصویر دیگری که احساس می کنید او را به وجد می آورد – همگی می توانند هدایای مناسبی برای بهترین مادر دنیا باشند.

2. کیت مسافرتی
اگر مادر ماجراجویی دارید که عاشق مسافرت و گشت و گذار است و تعطیلات آخر هفته معمولا او را در خانه پیدا نمی کنید زیرا همراه پدرتان به کوهنوردی یا سفر یک روزه رفته است، بهترین و پر کاربردترین هدیه ای که می توانید به او تقدیم کنید یک کوله پستی مسافرتی است که بتواند لوازم ضروری اش را در آن قرار دهد.

اگر بخواهید او را بیشتر خوشحال کنید می توانید یک کیت مسافرتی، یک بلیط مسافرت به همراه یک راهنمای سفر نیز به او هدیه دهید.

3. دسته گل
آیا مادرتان از آن دسته خانم های با روحیه لطیف است که از آن زمان که به یاد می آورید دوست داشته از پدرتان گل هدیه بگیرد؟!

اگر این طور است بی شک یک دسته گل رز یا گل های رنگارنگ زیبا در این روز خاص خوشحالش خواهد کرد.

4. دستگاه فشار خون یا تست قند
هیچ یک از ما دوست نداریم برای هدیه روز تولد کادویی بدهیم که یادآور بیماری طرف مقابل باشد، به خصوص اگر آن فرد خاص مادرمان باشد با این حال همه ما می دانیم سلامتی در درجه اول اهمیت قرار دارد.

اگر مادرتان به فشار خون بالا یا بیماری دیابت مبتلا است می توانید با خرید دستگاه فشار خون یا تست قند از نگرانی هایی که ممکن است نسبت به بیماری خود داشته باشد بکاهید.

اگرچه دستگاه هایی همچون دستگاه فشار خون در هر خانه ای مورد نیاز هستند حتی اگر افراد خانواده به بیماری مبتلا نباشند.

5. قهوه یا چای برند
اگر مادرتان از طرفداران پر و پا قرص قهوه است یا روزهایش بدون صرف چای نمی گذرد می توانید یک بسته قهوه یا چای مرغوب و برند به او هدیه دهید، اگر می خواهید هدیه تان خاص تر باشد یک لیوان فانتزی با طرح مادر و فرزند یا نوشته ای همچون “تو بهترین مادر دنیایی” نیز برایش بخرید.

در این صورت هر لحظه و هر بار که خودش را به یک فنجان چای یا قهوه مهمان می کند یاد شما می افتد و لبخندی روی لب هایش می نشیند.

6. لوازم آشپزخانه
مادرها بیشتر وقت خود در آشپزخانه به سر می برند و مشغول پخت و پز هستند بنابراین تقدیم هدیه ای که به آشپزخانه و آشپزی مرتبط باشد بی شک احساس خوبی به آن ها می دهد.

یک سرویس چند پارچه ظروف آشپزخانه، دکوری های مخصوص آشپزخانه، لوازم برقی مثل مخلوط کن یا توستر و یا حتی یک تخته برش یا کتاب آشپزی همگی می توانند هدایای مناسبی برای تبریک روز تولد مادر باشد.

7. طلا و جواهر
مادرها در درجه اول یک خانم هستند و کمتر خانمی است که عاشق طلا و جواهر نباشد.

اگر از نظر مالی بودجه کافی در اختیار دارید می توانید با خرید یک انگشتر، دستبند، گردنبند یا گوشواره طلا مادرتان را خوشحال کنید.

خرید زیورآلات نقره یا بدلیجات برای مادر توصیه نمی شود مگر این که مطمئن باشید به این گونه لوازم بدلی علاقه دارد، در این صورت می توانید زیورآلات سنگی یا بدلیجاتی که نماد ماه تولد داشته یا عشق مادر و فرزند را یادآوری می کنند به او کادو دهید.

6. صندلی ماساژور
صندلی ماساژور هدیه ای فوق العاده با ارزش و پر کاربرد به خصوص برای مادران است که صد البته قیمت بالایی نیز دارد. اگر بودجه کافی برای این منظور کنار گذاشته اید تردید نکنید، چه چیزی بهتر از یک صندلی ماساژور که مادرتان بعد از یک روز خسته کننده خانه داری یا کار خارج از منزل روی آن بنشیند و استراحت کند.

هنگام خرید به دنبال مدل های با کیفیت و با گارانتی طولانی مدت باشید.

7. دمپایی راحتی
برای خرید بهترین هدیه ای که مادرتان به آن نیاز داشته باشد می توانید از مدتی قبل به صحبت های او دقت کنید، اگر مدتی است مدام از ترک های پاشنه پا شکایت می کند و این مسئله باعث ناراحتی اش شده با خرید یک کرم مرطوب کننده مناسب برای ترک پاشنه و یک دمپایی راحتی و نرم تولدش را تبریک بگویید.

8. کیف و کفش
کیف و کفش ست و شیک هدیه ای مناسب برای کادوی روز تولد مادر است، خواه مادرتان جزو خانم های شیک پوشی باشد که به ظاهر خود توجه زیادی داشته و معمولا لوازم و پوشاکی که استفاده می کنند ست و هماهنگ هستند و یا جزو آن دسته خانم هایی است که به دلیل مشغله زیاد فرصت کافی برای خرید و ست کردن پوشاک خود ندارد، در هر حال از هدیه شما بسیار خوشحال خواهد شد.

اگر احساس می کنید مادرتان به کیف لوازم آرایش یا کیف پول بیش از کیف دستی نیاز دارد می توانید از آن ها برای کادو دادن استفاده کنید.

9. دکوری ها
دکوری نیز هدیه ای است که معمولا مورد پسند مادر قرار می گیرد، از دکوری اتاق خواب گرفته تا اتاق نشیمن، آشپزخانه و یا دکوری سرویس بهداشتی می تواند به عنوان کادوی روز تولد مناسب باشد.

با این حال اگر می خواهید دکوری خاص مادرتان انتخاب کنید می توانید سراغ دکوری های با موضوع مادر بروید، مجسمه گلی، برنجی یا نقره که طرح مادر و کودک دارد، یک تابلوی نقاشی با تصویری مادرانه یا تابلو فرش هایی با موضوع مادر همگی می توانند جذاب باشند

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما