دانلود واتس آپ برای کامپیوتر و ویندوز – WhatsApp 2.2114.9


واتس آپ کامپیوتر

واتس اپ برای کامپیوتر و ویندوز WhatsApp نام نسخه ویندوزی اپلیکیشن محبوب و فوق العاده قدرتمند واتس اپ مسنجر است. واتس اپ مسنجر ، یکی از قدرتمندترین اپلیکیشن های برقراری ارتباط متنی و صوتی با مخاطبین و دوستان شما به صورت کاملاً رایگان است. از زمان عرضه اولین سیستم عامل های هوشمند دستگاه های قابل حمل نظیر نوکیا سیمبین ، واتس اپ نیز فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع قدمت و کیفیت کاری این مسنجر به هیچ وجه قابل مقایسه با پیام رسان تلگرام نیست !

یکی از محبوب ترین قابلیت هایی که واتس اپ در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، امکان برقراری تماس صوتی رایگان و بسیار با کیفیت با دوستان و مخاطبین شماست. مفتخریم به شما کاربران واتس اپ این مژده را بدهیم که سر انجام نسخه ویندوزی این نرم افزار نیز عرضه شد.

بدین ترتیب شما می توانید در محیط کامپیوتر و یا لپ تاپ خود ، به برقراری ارتباط متنی ، صوتی ، تصویری و … با دوستان خود بپردازید. به کمک واتس آپ می توانید با مخاطبین خود از روش های مختلف نظیر متنی ، صوتی ، ویدیو رکورد ، تصویری و … در ارتباط باشید و هرگز مسافت های فیزیکی را میان مخاطبین خود حس نکنید ! محیط کاری این نرم افزار بسیار ساده ، زیبا و کاربر پسند طراحی گردیده است و تمامی کاربران به سادگی می توانند اکانت واتس اپ گوشی آیفون یا اندرویدی خو درا به نسخه ویندوز مرتبط سازند.

شما می توانید با بهره گیری از اموجی های زیبای واتس اپ ، حالات احساسی خود را در قالب شکلک هایی زیبا و استاندارد با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید و در صورت تمایل برای چت های گروهی ، یک مکالمه گروهی را با دوستانتان آغاز کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار واتس آپ برای کامپیوتر را از سایت دانلود سافت ور دریافت کنید.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار واتس آپ برای کامپیوتر :

– فراهم سازی امکان برقراری ارتباط آسان و سریع با مخاطبین
– امکان برقراری تماس های صوتی ، تصویری و متنی با کیفیت و سرعت بسیار بالا
– محیط کاری بسیار زیبا و کاربرپسند
– یکی از محبوب ترین مسنجرها در میان کاربران ایرانی
– راه اندزای ساده و سریع
– همزمان سازی اتوماتیک با اکانت موبایل
– امکان ارسال تصویر ، ضبط ویدیو ، ارسال پیام های صوتی ، متنی و …
– دارا بودن قابلیت چت گروهی

 

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 34

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما