چگونه حجم عکس را کم کنیم؟


مطمئناً ممکن است شما بخواهید یک عکس را در وب سایت بارگذاری کنید ، اما به دلیل بزرگ بودن عکس ، با خطاهایی مبنی بر اینکه "عکس شما باید حداکثر 200 مگابایت باشد" مواجه شدید. برخی معتقدند کاهش اندازه عکس به معنای کاهش کیفیت آن است ، اما این اصلاً درست نیست و کاهش عکس لزوماً به معنای کاهش کیفیت آن نیست. در این بخش تصمیم گرفتیم برای شما توضیح دهیم که چگونه می توانید به راحتی از اندازه عکس ، آنلاین بمانید.

با نرم افزار Paint در ویندوز از اندازه تصاویر کم کنید

کاهش حجم تصاویر در گوشی های اندروید

 

 


یکی از نرم افزارهایی که به صورت پیش فرض در تمام ویندوز موجود است ، نرم افزار Paint است که به راحتی می توانید از آن برای تغییر اندازه تصاویر استفاده کنید. این نرم افزار به شما امکان می دهد تصاویر را با فرمت های مختلف به راحتی تغییر اندازه دهید و به راحتی از آنها استفاده کنید.

برای این کار ابتدا روی پرونده تصویر کلیک راست کرده و Open with را کلیک کنید ، سپس نرم افزار Paint را برای راه اندازی تصویر انتخاب کنید. سپس تب Home نرم افزار را انتخاب کرده و گزینه Resize را کلیک کنید. در صفحه نمایش داده شده ، امکان تغییر اندازه از نظر پیکسل و درصد وجود دارد ، بنابراین بهتر است از Pixel استفاده کنید. اکنون ابعاد مورد نظر را در قسمت های مناسب وارد کرده و در نهایت تصویر خود را ذخیره کنید.


اندازه تصاویر را در تلفن های Android کاهش دهید


یکی از مشکلاتی که کاربران تلفن های اندرویدی با آن روبرو هستند ، حجم زیادی از تصاویر است که هنگام عکسبرداری از دوربین گوشی خود استفاده می کنند. به همین دلیل با کاهش سایز تصاویر می توانید به راحتی از سایز تصاویر آنها بدون کاهش کیفیت تصاویر بکاهید. از جمله نرم افزارهای موجود برای کاهش اندازه عکس های اندروید ، می توان به Photo Compress و Reduce Photo Size اشاره کرد که می توانید به صورت رایگان از Google Play بارگیری کنید.

اندازه تصاویر آیفون را کاهش دهید


در iOS ، می توانید به راحتی از برنامه Photo compress و Photo Shrinker استفاده کنید.

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما