پوزیشن‌های دوران نامزدی و عقد و ارضای بدون دخول


تماشای یکدیگر
خیره شدن به چشم‌های یکدیگر در هنگام معاشقه راهی موثر در برقراری رابطه عاطفی قبل از رابطه جنسی است.


۳. بوسیدن
بوسیدن قسمت‌های مختلف بدن همسر از جمله قسمت‌های حساس تأثیر بسیار فراوانی در شکل گیری یک رابطه جنسی پرهیجان دارد. همچنین بوسیدن باعث افزایش عشق و محبت میان زن و شوهر می‌شود.


۴. لمس آلت تناسلی همسر
ماساژ دادن و لمس کردن آلت تناسلی یکدیگر به ارضا شدن برای رسیدن به نقطه اوج لذت جنسی کمک فراوانی می‌کند.


۵. رسیدن به ارضای بدون دخول
همانگونه که اشاره شد برای رساندن همسر به ارضای بدون دخول در دوران نامزدی می‌توانید از تحریک ناحیه کلیتوریس زنان، ماساژ آلت تناسلی مردان و یا رابطه جنسی دهانی استفاده کنید. هنگام رابطه دهانی هر دو طرف ارضا خواهند شد و برخی از افراد میگویند که رابطه دهانی حتی از دخول هم لذت بخش‌تر است. احساس رابطه دهانی کاملا با انواع دیگر روابط زناشویی متفاوت است.

پوزیشن‌های دوران نامزدی

پوزیشن‌های متنوعی برای ارضای بدون دخول در دوران نامزدی و عقد وجود دارد که با انجام هر یک از آن‌ها علاوه بر رسیدن به لذت جنسی، استرسی نیز از بابت بارداری ناخواسته و پاره شدن پرده بکارت در دوران عقد وجود نخواهد داشت. پوزیشن‌های بدون دخول مخصوص دوران نامزدی مناسب برای زوجینی است که در دوران عقد به سر می‌برند. در این نوع رابطه جنسی آلت تناسلی مرد وارد واژن زن نمی‌شود و از پوزیشن‌های دیگری برای ارضای زن و مرد استفاده می‌شود. در این مقاله سایت سماتک درباره بهترین پوزیشن‌های رابطه جنسی بدون دخول در دوران نامزدی و همچنین آموزش ارضای بدون دخول در دوران نامزدی و نیز مضرات برخی از پوزیشن‌های دوران نامزدی برای زن و مرد مطالبی بیان شده است. روش‌های ارضای بدون دخول زن و مرد در دوران نامزدی که به صورت نوازش کردن، لمس و ماساژ قسمت‌های مختلف بدن صورت دختر و پسر می‌گیرد، به طور معمول بدون خطر و عوارض هستند. ارضای بدون دخول به زمانی گفته میشود که آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن وارد نشود و زوجین برای ارضاع کردن یکدیگر از دهان و دست‌های خود استفاده کنند.

 

  انتشار : ۵ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 26

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما