غذاساز چی بخرم ؟


غذاساز چیست و کاربرد آن؟
غذاساز چی بخرم - کاربرد غذاساز
غذاساز چیست و کاربرد آن
غذاساز دستگاهی است که در دو مدل دستی و برقی اقدام به خرد کرد، مخلوط کردن، پودر کردن و… می کنند. در حقیقت غذاساز ها در دو مدل دستی و برقی در بازار عرضه میشوند که مدل دستی آن از امکانات و قابلیت های کمی برخوردار است و ما در این پست بیشتر بر روی غذاساز های برقی تمرکز می کنیم.

اما کاربرد غذاساز
شما به عنوان یک آشپز میتوانید از غذاساز ها در مواردی چون خورد کردن سبری، خورد کردن سیب زمینی، خورد کردن گوجه، هم زدن مایه کیک، هم زدن مایه کوکو، رنده هویچ، حلقه کردن خیار و… استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ما در پست راهنمای خرید آبمیوه گیری به معرفی بهترین و با کیفیت ترین آبمیوه گیری های سال پرداخته ایم و اگر قصد خرید آبمیوه گیری را دارید پیشنهاد میکنم این پست را از دست ندهید.

نوشته های مشابه
تصویر از یخچال لاکچری + 20 مدل فوق العاده با کیفیت و شیک + قیمت روز و عکس
یخچال لاکچری + 20 مدل فوق العاده با کیفیت و شیک + قیمت روز و عکس
7 روز پیش
بهترین مارک غذاساز چیه؟ چرا باید از برند های معتبر وسایل برقی تهیه کرد؟ در حقیقت برند های معتبر و معروف چون با هم در رقابت هستند، همیشه سعی می کنند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به خریداران خود تحویل بدهند از این رو وقتی شما برند های معتبر را بشناسید میتوانید بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید. در این قسمت از پست “غذاساز چی بخرم” بهترین و معروف ترین برند های تولید کننده غذاساز را به شما معرفی میکنیم.

فلر(مراجعه شود به پست کیفیت غذاساز فلر)، بوش، فیلیپس(مراجعه شود به پست بررسی آخرین مدل غذاساز فیلیپس)، پاناسونیک، جی پاس، کنوود، براون، تفال، بلک اند دکر، تامسون، هاردستون، مولینکس، میگل و… از جمله بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید سازنده غذاساز ها هستند.

بهترین و مناسب ترین غذاساز ها را اینجا ببینید

پرفروش ترین غذاساز کدام است؟
این پست ” غذاساز جی بخرم ” غذاساز سی کات کد 100000115 از جمله پرفروش ترین غذاساز های موجود است، در حقیقت این محصول از لحاظ قیمت و کیفیت در سطح بسیار عالی قرار دارد.

جنس تیغه از فولاد ضد زنگ، دارای خرد کن، مخلوط کن، چرخ گوشت، مقاوم، کیفیت ساخت بالا و… از جمله ویژگی های این محصول است. جهت مشاهده جزییات بیشتر و خرید این محصول بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

مشاهده عکس های بیشتر و قیمت روز این محصول
نکته های که قبل از خرید غذاساز باید بدانید
قدرت موتور غذا ساز: هر چقدر قدرت موتور غذاساز بالاتر باشد شما راحتر و سریع تر می توانید مواد را مخلوط و یا خرد کنید، پس خرید غذا ساز با قدرت بالا می تواند اولین و مهم ترین فاکتور در هنگام خرید باشد.
غذا ساز چند کاره: قبل از خرید غذاساز باید نیاز خود را بدانید و بعد غذا ساز مناسب را انتخای کنید، غذا ساز ها دارای اماکانات متنوعی هستند و البته شاید شما به همه این امکانات نیاز نداشته باشید، پس اول نیاز خود را مشخص کنید بعد غذاسازی را تهیه نمایید که نیاز شمارا تامین کند.
قابلیت تنظیم سرعت: سومین فاکتور مهم در انتخاب غذاساز قابلیت تنظیم سرعت آن است، شما با این قابلیت می توانید سرعت و دور موتور را کم و زیاد کنید و این کار خود در مصرف برق صرفه جویی می کند و برای سلامت دستگاه هم بسیار موثر است.
تغیه های غذا ساز: جنس تیغه ها یکی از عوامل مهم در انتخاب غذاساز است، به طور کلی هر چقدر تیغه ها تیز و با کیفیت باشند شما کیفیت و کارایی بهتری را از دستگاه مشاهده خواهید کرد، پیشنهاد ما به شما خرید غذاسازی است که جنس تیغه های آن از استیل ضد زنگ و یا تیتانیوم باشد.
قابلیت شستشو: قابلیت شستشو یکی از مهم ترین قابلیت های برای دستگاه غذاساز است، شما باید غذاسازی را انتخاب کنید که بتوانید قطعات آن را از جم جدا کنید و آن ها را در ماشین ظرف شویی بشوید.
امنیت: گاهی پیش امکان دارد شما قطعات غذاساز را به درستی به متصل نکرده باشید، در صورت اگر غذا ساز شروع به کار کند قطعا می تواند برای شما و خود دستگاه خرابی و مشکل به بار بیاورد. پس شما باید غذا سازی را بخرید که قابلیت میکروسویچ را داشته باشد تا در صورت درست نبستن قطعات دستگاه روشن نشود.
طول سیم برق غذا ساز: هر چقدر طول سیم برق غذا ساز دراز تر باشد شما بهتر می توانید از این دستگاه استفاده کنید، این قضیه زمانی برای شما کاربردی است که در آشپزخانه به تعداد کافی پریز برق نداشته باشید.
دیگران هم این غذاساز ها را مورد بررسی قرار داده اند

غذاساز خوب چی بخرم + 28 مدل برتر سال
ما در این قسمت از پست (غذاساز خوب چی بخرم) بهترین و با کیفیت ترین غذاساز های موجود را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر بخوانید: کیک پز چی بخرم؟ این سوالی است که خیلی از خریداران از ما می پرسند، پس اگر برای شما هم سوال است این پست را از دست ندهید.

1 خرید غذاساز سی کات کد 100000115
ساعت هوشمند چی بخرم - 1
غذاساز سی کات کد 100000115
مشخصات این محصول
ابعاد: 450*350*300 میلی‌متر
وزن: 6 کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک
مشخصات فنی
توان: 1000 وات
عملکرد توربو (Turbo): ندارد
جنس تیغه: فولادی ضد زنگ
خردکن (ظرف اصلی): دارد
مخلوط کن: دارد
ظرفیت مخلوط کن: 1.5 لیتر
یخ خردکن: ندارد
آبمیوه گیری: ندارد
چرخ گوشت: دارد
آسیاب: ندارد
محفظه جمع آوری سیم برق: دارد
طول سیم: 1 متر
مشاهده قیمت روز، خرید و عکس های بیشتر

2 خرید غذاساز سی کات کد 112
ساعت هوشمند چی بخرم - 2
غذاساز سی کات کد 112
مشخصات این محصول
ابعاد: 450*350*300 میلی‌متر
وزن: 6 کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک
مشخصات فنی
توان: 1000 وات
عملکرد توربو (Turbo): ندارد
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
مخلوط کن: دارد
ظرفیت مخلوط کن: 4 لیتر
یخ خردکن: دارد
آبمیوه گیری: ندارد
چرخ گوشت: دارد
آسیاب: ندارد
طول سیم: 2 متر
سایر ویژگی ها:
-خرد کن
-چرخ گوشت
-سبزی خردکن
-رب گیر
مشاهده قیمت روز، خرید و عکس های بیشتر

3 خرید غذاساز سایا مدل 110
ساعت هوشمند چی بخرم - 3
غذاساز سایا مدل 110
مشخصات این محصول
ابعاد: 450x200x450 میلی‌متر
وزن: 6 کیلوگرم
مشخصات فنی
توان: 600 وات
صفحه نمایشگر: ندارد
عملکرد لحظه‌ای (Pulse): دارد
عملکرد توربو (Turbo): ندارد
جنس تیغه: استیل
خردکن (ظرف اصلی): دارد
مخلوط کن: دارد
ظرفیت مخلوط کن: 1 لیتر
جنس پارچ مخلوط کن: پلاستیک
آب مرکبات گیری: دارد
آبمیوه گیری: دارد
چرخ گوشت: ندارد
آسیاب: ندارد
خردکن کوچک: ندارد
تعداد دیسک رنده: 4 عدد
پوره ساز و رب ساز: ندارد
همزن: ندارد
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی: دارد

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 27

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما