قیمت لپ تاپ مناسب برای انیمیشن سازی


قیمت لپ تاپ مناسب برای انیمیشن سازی  بهترین مدل لپ تاپ برای انیمیشن سازی کدام است؟ اگر شما هم به دنبال خرید لپ تاپ برای انیمیشن سازی هستید و نمی دانید کدام برند و مدل را انتخاب کنید جای درستی آمده اید در این مقاله قصد معرفی لیستی از بهترین مدل های لپ برای کارهای انیمیشن سازی را به همراه لینک خرید داریم.

اگر در تصمیم خرید خود جدی هستید در ادامه با ما همراه باشید.

لپ تاپ برای انیمیشن سازی
دیگر همه چیز دیجیتال شده و تمام کارها و رشته ها به فضای کامپیوتر کشانده شده است. انیمیشن و تدوین فیلم چندین دهه است که به فضای رایانه وارد شده است و هر سال قدرت آن فضا برای ایجاد انیمیشن و فیلم اضافه می شود.

شما به عنوان یک تدوبنگر انتظارات زیادی از یک لپ تاپ دارید و می خواهید لپ تاپ شما در برنامه های مختلف که اغلب سنگین هستند دچار مشکل نشود و شما را اذیت نکند.

تدوبنگران به لپ تاپ های خاصی نیاز دارند که دارای ویژگی های خاصی باشند ، به همین دلیل بسیاری از مردم فکر می کنند لپ تاپ خریداری شده برای آنها مناسب نیست.

شما مطمئناً نمی خواهید لپ تاپ خریداری شده بعد از مدتی خراب شود یا بعد از خرید متوجه شود که برای شما مناسب نیست و به هیچ وجه نیازهای شما را برآورده نمی کند.

در این وضعیت بازار ، انتخاب اشتباه می تواند میلیون ها تومان هزینه داشته باشد. به همین دلیل سعی کردم بهترین لپ تاپ را برای انیمیشن و تدوین را در این مقاله ارائه دهیم.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان قیمت 2020 | مرداد سال 1400

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook Duo UX481FLC-BM039T

بهترین لپ تاپ برای انیمیشن سازی
هر لپ تاپ دارای یک کاربردخاص است و برای همان کاربرد خاص بهینه شده است. به عنوان مثال ، لپ تاپ های بازی دارای کارت گرافیک قوی تر هستند ، اما لپ تاپ های برنامه نویسی دارای پردازنده های قوی تر هستند ، یا لپ تاپ های دانشجویی دارای پردازنده متوسط ​​و RAM هستند.

لپ تاپ های انیمیشن سازی مناسب ترکیب کاملی از همه این موارد با هم هستند. شما به RAM ، کارت گرافیک ، پردازنده قوی نیاز دارید.

اما یافتن لپ تاپی با این مشخصات به این آسانی نیست. لپ تاپ ها معمولاً به طور کامل بهینه نشده اند تا برای انیمیشن و موشن گرافیک مناسب باشند ، بنابراین باید چندین مدل را مرور کرده و مدل مناسب کار خود را پیدا کنید.

بهترین برند تولید کننده لپ تاپ برای موشن گرافیک
مارک های مختلفی در زمینه لپ تاپ های گرافیکی فعال هستند ، از جمله: Apple ، Dell ، HP ، Lenovo و Asus. لپ تاپ های اپل معمولاً حرفه ای و گران هستند و اگر بودجه خوبی دارید ، مناسب شما هستند.

لپ تاپ های دل نیز دیگر خیلی سخت در ایران پیدا می شوند و تنوع بسیار کمی در بازار ایران دارند.

HP همچنین دارای نوسان کمی است ، اما محصولات خوبی را می توان در بین این تعداد کم یافت.

نبرد اصلی بین Lenovo و Asus است. لنوو تنوع زیادی دارد ، اما اکثر لپ تاپ های آن کامل نیستند و معمولاً دارای ضعف هستند.

اما در میان محصولات ایسوس می توانید ویژگی های فوق العاده ای پیدا کنید ، اما متأسفانه اکثر آنها گران هستند.

سری zenbook ایسوس یک سری مخصوص کارهای تخصصی است به حساب می آید که لپ تاپ های آن کمی گران قیمت هستند

اما اگر بتوانید یک محصول از این سری را انتخاب و خریداری کنید خیالتان از بابت کیفیت و حرفه ای بودن لپ تاپ می تواند راحت باشد.

 

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L3 - 15IML05

بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ برای کارهای انیمیشن سازی چقدر است؟
به احتمال زیاد شما هم مانند من و خیلی های دیگر بودجه برایتان بسیار مهم است و اینکه لپ تاپی که می خواهید بخرید چه قیمتی باشد برایتان از اهمیت زیاد برخودار است. بازه های قیمت لپ تاپ ها در ایران به موارد زیر تقسیم می شوند:

زیر 10 میلیون تومان: معمولا خیلی سخت می تواند حتی یک لپ تاپ متوسط در آن پیدا کرد چون بیشتر لپ تاپ های این رده ضعیف و مناسب کارهای عادی هستند چه برسد به کارهای گرافیکی و حرفه ای که نیاز به سخت افزار قوی ای دارند.

10 تا 20 میلیون تومان: در این رده لپ تاپ ها سخت افزار قوی تری دارند اما هنوز کامل نیستند و کم و کاستی های زیادی دارند. اگر واقعا یک لپ تاپ حرفه ای می خواهید برای کارهای تدوین فیلم و انیمیشن سازی شاید گزینه های بسیار کمی برای انتخاب در این باز باشند.

20 الی 30 میلیون تومان: در این رده دیگر لپ تاپ ها از کارت گرافیک، رم و cpu قوی ای برخودار هستند و معمولا بیشتر محصولات برای کارهای تدوین و انیمیشن سازی نیمه حرفه ای مناسب هستند.

30 تا 50 میلیون تومان: در این رده لپ تاپ های موجود برای کارهای حرفه ای مناسب هستند و اگر فردی هستید که پروژه های سنگینی انجام می دهید قطعا این لپ تاپ ها تمام نیاز های شما را پوشش می دهند.

 

بهترین لپ تاپ انیمیشن سازی زیر 20 میلیون تومان
زیر بیست میلیون تومان می توانید لپ تاپ های خوبی پیدا کنید که از نظر سخت افزاری چندان ضعیف نیستند و قدرت خوبی دارند.

اما بگذارید حقیقت را به شما بگویم ، اگر هدف شما واقعاً انیمیشن و کارهای گرافیکی و حرفه ای باشد ، قطعاً فقط با خرید یک لپ تاپ ارزان قیمت دچار مشکل خواهید شد.

زیرا این لپ تاپ ها نه تنها نمی توانند عملکرد لازم را در اختیار شما قرار دهند ، بلکه دائماً شما را اذیت می کنند و مانع از عملکرد صحیح شما می شوند. بنابراین گزینه های بالای 20 میلیون تن می تواند بسیار بهتر باشد.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L340 – MR

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L340 - MR

بدون شک «لنوو» ازجمله شرکت‌هایی است که در طراحی و ساخت لپ‌تاپ‌های میان‌رده و اقتصادی تبحر خاصی دارد و تاکنون مدل‌های بسیاری را در این رده تولید کرده است.

مدل‌ «IdeaPad L340» هم از‌جمله همین محصولات محسوب می‌شود که مخصوص کاربری عمومی بوده و برای انجام امور روزمره مناسب است.

لنوو در ساخت بدنه‌ی این مدل کاملا از پلاستیک مشکی استفاده کرده که ظاهری ساده و یکدست، اما رضایت‌بخش به این دستگاه داده است.

این جنس در برابر فشار، خمش و پیچش هم مقاومت قابل‌قبولی دارد و نسبت به سطوح براق، لکه و کثیفی و اثرانگشت را کمتر به خود جذب می‌کند.

این دستگاه حدود 23 میلی‌متر ضخامت و 2200 گرم وزن دارد که نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک مزیت نسبت به دیگر محصولات هم‌رده نام‌برد؛ اما درکل برای جابه‌جایی کار را سخت نمی‌کنند.

صفحه‌نمایش این مدل یک نمونه‌ی کاملا معمولی و پایه است که البته در این رده‌ انتظار بیشتر از این را هم نباید داشت. اندازه‌ی 15.6‌اینچی با پنل‌ TN، کیفیت‌ HD و روکش مات ازجمله مشخصات کلی این صفحه‌نمایش هستند.

کیبورد این مدل از نوع‌ AccuType‌ لنوو است و از کلیدهایی با چیدمان جزیره‌ای تشکیل شده که برای تایپ‌کردن سریع و طولانی‌مدت مناسب هستند.

تاچ‌پد هم به کلیک‌های جداگانه مجهز است که دقت خوبی داشته و اعمالی نظیر‌ Drag‌ & Drop‌ را می‌توان با آن به‌راحتی انجام داد؛ ازطرفی برای فرمان‌های چندلمسی مانند اسکرول و زوم‌کردن کارایی متوسطی دارد.

پورت‌های متعددی هم روی لبه‌های چپ و راست تعبیه شده که برای محصولی در این رده‌ی کاربری کاملا ایده آل هستند

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 33

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما