بهترین ماشین اصلاح صورت موزر


بهترین ماشین ریش تراش موزر چیست؟ اگر شما هم قصد خرید ماشین ریش ترایش موزر را دارید جای درستی آمده اید در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین مدل های ماشین اصلاح صورت موزر را به همراه لینک خرید معرفی کنیم.

شما اگر در تصمیم خود مصمم هستید در ادامه با ما همراه باشید.

ماشین ریش تراش موزر
ریش تراش موزر یکی از پرطرفدارترین مارک های ریش تراش در ایران و سراسر جهان است ، این ریش تراش برای همه آقایان شناخته شده است و در همه آرایشگاه ها موجود است.

(ریش تراش موزر) که به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های عالی توانست طرفداران زیادی پیدا کند ، در واقع یکی از جان سخت ترین ابزارها و ابزارهای آرایشی است.

برند موزر
شرکت موزر آلمان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید ریش تراش و موزن دنیا می باشد. فناوری بسیار پیشرفته و منحصر به فرد تولید تیغه توسط شرکت موزر آلمان در طول سال های متمادی باعث شده محصولات این شرکت به عنوان یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین ریش تراش ها و موزن های دنیا شناخته شود.

فروش محصولات موزر در کشور ایران نیز دارای قدمت ۵۰ ساله می باشد و همواره محصولات موزر به عنوان محصولاتی با کیفیت شناخته شده است.

به همین خاطر در اکثر آرایشگاه های مردانه میتوانید آن را مشاهده کنید. محتویات بسته آن شامل خود ماشین ریش تراش و اصلاح سر و صورت موز، یک عدد قوطی روغن، یک عدد شانه و برس برای تمیز کردن تیغه های آن است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین مارک سشوار [۱۵ حرفه ای در سال ۱۴۰۰]

بهترین مدل های ریش تراش موزر در سال ۲۰۲۱

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل ۰۰۵۰-۱۴۰۰

ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 0050-1400

 

کارخانه موزر(MOSER) در سال ۱۹۴۶ در کشور آلمان و در جنوب شهر اشتوتکارت تاسیس گردید . موزر(MOSER) اولین کارخانه تولیدکننده دستگاه های پیرایش مو در دنیا میباشد تا آنجا که در ایران به تمام دستگاه های پیرایشگر مو فارغ از برند و کارخانه تولیدکننده با نام دستگاه موزر شناخته میشوند .

کمپانی موزر با بکارگیری از بروزترین تکنولوژی ها محصولات خود را تولید کرده تا آنجا که توانسته بالاترین استانداردهای کیفیتی در دنیا را برای محصولات خود کسب نماید .

در نظرسنجی های انجام شده این برند توانسته بالاترین سطح رضایتمندی در رسته کالایی خود را در جهان کسب نماید .مدل ۰۰۵۰-۱۴۰۰ به عنوان شناخته شده ترین محصول این کمپانی در ایران میباشد که در بین مردم ایران با نام مستعار ۵ دنده شناخته میشود .

این محصول دارای ۵ درجه تنظیم تیغه میباشد که امکان پیرایش مو را در ۶ اندازه برای شما فراهم میسازد . دستگاه مذکور دارای تیغه ها ی فولادی ( استیل ضد زنگ ) بوده که دارای طول عمر بالایی میباشد .

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: خرید دستگاه موخوره گیر [ ۱۵ مدل حرفه ای]

مشخصات

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
اندازه اصلاح
از ۰٫۷ تا ۳ میلی‌متر
قابلیت اصلاح با شماره صفر
ندارد
خط زن
ندارد
تیغه های خود تیز شونده
ندارد
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش)
ندارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
سر قابل شستشو
ندارد
امکان شارژ شدن سریع
ندارد
طراحی ارگونومیک
ندارد
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)
استند شارژ
ندارد
وزن دستگاه
۵۰۰ گرم
مشاهده قیمت و خرید
ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل ۰۰۵۰-۱۸۷۴
ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل 0050-1874
ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل ۰۰۵۰-۱۸۷۴ یک ماشین اصلاح با طراحی و کیفیت بالا که توسط برند معتبر موزر ساخته شده است. اگر قصد تهیه ماشین اصلاحی دارید که بتوانید به وسیله آن موهای سر، صورت و بدن‌تان را اصلاح کنید، یکی از گزینه‌هایتان ماشین اصلاح موی سر و صورت موزر مدل ۰۰۵۰-۱۸۷۴ است.
بدنه این مدل ازجنس پلاستیک مقاوم است و با توجه به طراحی ارگونومیک این مدل امکان اصلاح آسان‌تری را برایتان فراهم می‌کند. در بسته بندی این محصول ۴ عدد شانه اصلاح با شماره‌های متفاوت تعبیه شده است.
پس از پایان اصلاح می‌توانید خرده‌های مو را از طریق برسی که داخل جعبه ارائه شده تمیز کنید. برای شارژ این ماشین ۵۰ دقیقه زمان لازم است که پس از آن قادر خواهید بود تا ۷۵ دقیقه از این دستگاه استفاده کنید.
گفتنی است شرکت موزر برای این مدل یک باتری قابل قابل شارژ یدکی در نظر گرفته که در واقع مدت استفاده از این مدل را به دو برابر افزایش خواهد داد. این ماشین اصلاح توسط یک آداپتور که به استند این محصول متصل می‌شود، قابل شارژ است.
مشخصات

تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
خط زن
ندارد
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش)
ندارد
قابلیت شستشو
ندارد
سر قابل شستشو
ندارد
مدت شارژ کامل
۵۰ دقیقه
مدت استفاده پس از شارژ
۷۵ دقیقه
طراحی ارگونومیک
دارد
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم)
استند شارژ
دارد
وزن دستگاه
۲۸۵ گرم
سایر ویژگی‌ها
مدت شارژ شدن هر یک از باتری ها ۵۰ دقیقه
مدت استفاده پس از شارژ هر یک از باتری ها ۷۵ دقیقه
مشخصات تیغه: دارای تیغه‌ای که از ۰٫۷ میلی‌متر تا ۳ میلی‌متر که قابل تنظیم است.
تکنولوژی دستگاه: مجهز به تکنولوژی پایداری قدرت در هنگام پیرایش.
مشخصات باتری: ۲ باتری لیتیوم قدرتمند خشابی ۲۲۰۰mAh میلی‌آمپر (۱باتری یدکی) درنظر گرفته است که هرکدام بعد از ۵۰ دقیقه شارژ کامل می‌شود و ۷۰ دقیقه می‌تواند پیرایش کنند، همچنین این دستگاه دارای ۱ چراغ هشدار دهنده میزان شارژ است.

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 31

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما