بهترین مدل همزن برقی کاسه ای خانگی و حرفه ای


اگر از افراد علاقه‌مند به هنر آشپزی و شیرینی‌پزی بوده و به صورت حرفه‌ای آشپزی می‌کنید، داشتن یک همزن برقی خانگی و حرفه‌ای برای شما ضروری است. بهترین مارک همزن برقی کاسه دار حرفه ای برخی از افراد براین تصور هستند که خرید بهترین همزن برقی جز موارد واجب نبوده و با یک همزن دستی و یا حتی می‌توان با یک چنگال ساده موارد را ترکیب و مخلوط کرد. اگر شما نیز این تصور را دارید، باید بگوییم آشپزی حرفه‌ای تنها به کمک همزن برقی درجه یک معنا پیدا می‌کند و کاربرد همزن برقی در آشپزی به شدت زیاد بوده و داشتن بهترین مارک همزن برقی جزء واجبات است.

امروز در این مقاله می‌‌خواهیم بهترین مدل همزن برقی خانگی و حرفه‌ای را برای شما معرفی کنیم. توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله از سایت چی‌بگیر همراه ما باشید تا با کاربرد همزن برقی، بهترین همزن‌های برقی کاسه‌دار و ... آشنا شوید.

همزن بوش مدل MFQ36460

3.8
همزن بوش مدل MFQ36460
ویژگی های محصول

عملکرد توربو: ندارد
تعداد پره‌های همزن: 2
تنظیمات سرعت: دارد
کاسه: بله
خمیرزن: دارد
اطلاعات بیشتر و خرید
۱.همزن بوش مدل MFQ36460

اگر به دنبال بهترین مدل همزن برقی خانگی و حرفه‌ای هستید، خرید همزن برقی بوش گزینه مناسبی برای شماست‌‌. ابعاد این همزن منحصر به فرد 54×208×154 میلی‌متر بوده و وزن آن 1.9 کیلوگرم است. توان مصرفی این مدل از همزن برقی 450 وات است و دارای دو عدد پره همزن است.

جنس پره و تیغه‌های این همزن استیل بوده و قابلیت تنظیم سرعت دارد و مجهز به کاسه نیز است و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. ظرفیت کاسه این همزن برقی درجه یک 0.5 لیتر است و مجهز به خمیر زن نیز هست. طول سییم آن 1.3 متر بوده و طراحی آن به شدت ارگونومیک و مشتری پسند است.

همزن پاناسونیک مدل MK-GB1

3.8
همزن پاناسونیک مدل MK-GB1
ویژگی های محصول

تنظیمات سرعت: دارد
خمیرزن: دارد
محدوده توان مصرفی: 200 تا 300 وات
اطلاعات بیشتر و خرید
۲. همزن برقی پاناسونیک مدل MK-GB1

برخی از افراد قیمت را به عنوان اولویت اصلی قرار داده و به دنبال همزن برقی ارزان هستند، درصورتی که این روش اشتباه بوده و ممکن است محصول بی‌کیفیتی خریداری کنند.‌ همزن برقی پاناسونیک ضمن داشتن کیفیت مطلوب به شدت مقرون به صرفه نیز است.

ابعاد این همزن برقی 280×200×330 بوده و وزنی معادل 1.8 کیلوگرم دارد.توان مصرفی برق آن نیز نسبتاً مناسب و معادل 200 وات است. جنس پره‌ها و تیغه‌های آن از استیل ضد زنگ بوده و قابلیت شست و شو دارد. به هنگام استفاده از این همزن برقی می‌توانید سرعت چرخش را کنترل و تنظیم کنید.

مهم‌تربن ویژگی این همزن داشتن کتسه‌ای با ظرفیت 3 لیتر بوده و مجهز به خمیرزن نیز هست. طول سیم آن 1.7 بوده و به راحتی قابل استفاده در آشپزخانه‌های بزرگ است.توصیه می‌کنیم قبل ازاستفاده حتماً دفترچه داهنمای آن را مطالعه کنید.

همزن تامسون مدل THFP07853WV

3.9
همزن تامسون مدل THFP07853WV
ویژگی های محصول

تنظیمات سرعت: دارد
خمیرزن: دارد
محدوده توان مصرفی: بیش از 600 وات
اطلاعات بیشتر و خرید
۳.همزن برقی تامسون مدل THFPO7853WV

این همزن برقی دارای ابعاد 350×160×400 با وزنی معادل 7.49 گیلوگرم بوده و به شدت برای پخت انواع شیرینی و غذاهای متفاوت مناسب است. توان مصرفی این همزن برقی 1000وات بوده و این خود گواه بر کیفیت منحصر به فرد این کالا است.

هنگام استفاده از این همزن قادر به تنظیم سرعت چرخش بوده و تا 8 سرعت می‌توانید انتخاب عمل داشته باشید. ظرفیت کاسه این همزن برقی کاسه‌دار 1.15 لیتر بوده و سر و صدای زیادی نیز ندارد. به راحتی می‌توانید پس از استفاده این همزن را بشوببد و نهایت لذت را از استفادا این همزن برقی خانگی و حرفه‌ای ببرید.

همزن کنوود مدل HM430

4.1
همزن کنوود مدل HM430
ویژگی های محصول

عملکرد توربو: دارد
تنظیمات سرعت: دارد
کاسه: بله
چرخش اتوماتیک کاسه: دارد
خمیرزن: دارد
تعداد سری: 2
محدوده توان مصرفی: 300 تا 400 وات
جنس کاسه: پلاستیک
نمایشگر: ندارد
نوع کاسه: متحرک
مشاهده بیشتر
اطلاعات بیشتر و خرید
۴.همزن برقی کنوود مدل HM430

همزن برقی کنوود ابعاد 500×330×300 داشته و وزن آن 2.2 کیلوگرم است. عملکرد این همزن برقی توربو بوده و می‌توانید سرعت چرخش آن را تا شش سرعته تنظیم و کنترل کنید. مجهز به کاسه و چرخش اتوماتیک‌وار کاسه‌است. دارای دو سری و تیغه چرخش بوده و طول سیم آن 1.7 متر است.

محدوه توان مصرفی همزن برقی کنوود 300 تا 400 وات بوده و جنس کاسه آن پلاستیکی بوده و قابلیت شست و شو دارد.

 

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 28

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما