جراح فک و صورت خوب در تهران


جراح فک و صورت خوب را چگونه تشخیص دهیم ؟
در واقع یک جراح دهان و فک و صورت یک جراح متخصص است که تمام پیچیدگی فک و صورت را بررسی می کند: ناحیه آناتومیک دهان، فک، چهره و جمجمه و ساختارهای مرتبط. بسته به صلاحیت، جراحان فک و صورت ممکن است نیاز به آموزش در دندانپزشکی، جراحی و پزشکی عمومی داشته باشند. آموزش و صلاحیت در پزشکی ممکن است به صورت اختیاری انجام شود حتی اگر لازم نباشد.
جراحی دهان و فک و صورت به طور گسترده ای به عنوان یکی از تخصص های دندانپزشکی شناخته شده است. با این حال، در بسیاری از کشورها جراحی فک فوقانی یک تخصص پزشکی است که نیاز به دوره های پزشکی و دندانپزشکی دارد. با این حال، تمام جراحان دهان و فک و صورت باید مدرک تحصیلی در دندانپزشکی را قبل از شروع تمرینات اقامت در جراحی دهان و فک و صورت به دست آورند.

بهترین جراح فک و صورت خوب در تهران جراحی دهان و فک و صورت چیست؟

جراحان دهان و فک و صورت ،متخصصان تشخیص و درمان طیف وسیعی از اختلالات مؤثر بر پیچیدگی و اسکلت صورت، از جمله فک و حفره دهان هستند.

آموزش معاصر در هر دو دارو و دندانپزشکی، جراحان دهان و فک و صورت را قادر می سازد تا شرایطی را که نیاز به تخصص در هر دو زمینه دارد، درمان کند.که شامل طیف وسیعی از مشکلات جراحی عمومی دهان و دندان (مانند دندان های آسیب دیده، ایمپلنت های دندان)، فک و اختلالات مادرزادی صورت، آسیب های صورت، سرطان دهان، بیماری های غدد بزاقی، اختلالات مفصلی تمپوروماندیبولار و پاتولوژی های مختلف خوش خیم (به عنوان مثال کیست ها و تومورهای فک) است .

بیشتر بخوانید
چه سنی برای جراحی فک مناسب است ؟
بیماران توسط پزشکان عمومی و متخصص دندانپزشکی و پزشکان به جراح دهان و فک و صورت مراجعه می کنند. در بسیاری از موارد جراحان دهان و فک و صورت در همکاری با متخصصین دیگر از قبیل ارتودنسی، جراح بینی و جراح گوش، جراحان پلاستیک و ترمیمی و انکولوژیست ها به عنوان بخشی از تیم های چند رشته ای برای بهینه سازی درمان شرایط و بیماری های دهان، چهره و فک

روش های انجام شده توسط جراح دهان و فک و صورت عبارتند از:

درمان جراحی آسیب های صورت – شکستگی های شکمی کمر، شکاف شکمی پایین، فک بالا، گونه، بینی، و مدار (گاهی اوقات همه با هم) و آسیب های نرم بافت نرم دهان، صورت و گردن
حذف تومورهای خوش خیم و بدخیم سر و گردن
جراحی بازسازی استخوان تحلیل رفته – از جمله انتقال بافت آزاد با عروق کوچک
حذف دندانهای آسیب دیده و ریشه های دندانپزشکی پیچیده
حذف تومورهای فک و کیست
جراحی زیبایی مانند جراحی پلک و جراحی و اصلاح و بازسازی بینی (رینوپلاستی)
جراحی مفصلی
جراحی غدد بزاقی – برای ضایعات خوش خیم و بدخیم
درمان جراحی شکاف لب و کام و سایر نقص های مادرزادی صورت
جراح فک و صورت از آخرین و جدیدترین علم پزشکی برای جراحی استفاده می کنند.
روش های جراحی

درمان ممکن است بر روی مجرای craniomaxillofacial انجام شود: دهان، فک، صورت، گردن و جمجمه، و شامل:

جراحی دنتوالوئولار (جراحی برای حذف دندان های آسیب دیده، استخراج دندان های دشوار، استخراج در بیماران مبتلا به بیماری های پزشکی، پیوند استخوان یا جراحی پیشگیرانه برای ارائه آناتومی بهتر برای قرار دادن ایمپلنت، پروتزهای دندانی یا سایر پروتز های دندانی).
جراحی برای قرار دادن ایمپلنت دندان مصنوعی (استخوان استخوانی) و ایمپلنت های فک و صورت برای اتصال پروتز های craniofacial و سمعک های استخوان لنگر.

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 54

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما