۱۰ گام برای میلیونر شدن تا ۳۰ سالگی


گرانت کاردون ، یک متخصص فروش بین المللی که توسط نیویورک تایمز به عنوان پرفروش ترین ناشر شناخته شده است ، یکی از موفق ترین کارآفرینان در جهان است. نمایش رادیویی این مرد ثروتمند ، Cardone Zone ، یکی از محبوب ترین برنامه های رادیویی است. وی یکی از بنیانگذاران سه شرکت Cardon Enterprise ، Cardon Real Estate Holding و Cardon Group است. وی نظرات تخصصی خود را در زمینه فروش و تجارت به عنوان یک فرد موفق برای ایجاد انگیزه در مردم در پنج جلد منتشر کرد. کتاب های وی شامل Rescue Sales ، Trouble Guide ، If You Don’t You First The Last To Die (تحمل اول) ، قوانین ۱۰X ، و فروش یا حراج است.

به تازگی ، کاردون مقاله ای در مورد سایت معروف کارآفرینی نوشت که ۱۰ راز میلیونر شدن را به شما می آموزد. در ادامه نکات این نویسنده سرمایه دار را می خوانیم. ثروتمند شدن و میلیونر شدن همیشه تابو بوده است. برای اکثر مردم میلیونر شدن و ثروتمند شدن قبل از ۳۰ سالگی یک خیال است تا یک واقعیت. اما از نظر منطقی این فقط یک خیال نیست ، امکان پذیر و مقرون به صرفه است. من در سن ۲۱ سالگی از دانشگاه فارغ التحصیل شدم ، تقریباً ورشکست شدم و تا مرز خرخر قرض کردم. اما در سن ۳۰ سالگی میلیونر شدم. در سن ۲۱ سالگی هرگز فکر نمی کردم که اینقدر ثروتمند باشم. نه اینکه آرزو نداشته باشم ، بلکه همیشه به فکر یافتن کاری برای حمایت از خودم افتاده ام. وقتی زندگی ام بهتر شد و من یک سرمایه دار شدم ، همیشه در ذهنم بود که در این مدت چه کاری انجام می دهم و چه عواملی باعث موفقیت من شده است. اکنون می خواهم ۱۰ قدم را با شما در میان بگذارم تا مطمئن شوید تا ۳۰ سالگی میلیونر می شوید. این می تواند به شما کمک کند.

 

۱٫ به دنبال پول بروید

در دنیای اقتصاد امروز شما چاره ای جز میلیونر شدن ندارید. دوران پیگیری درآمد و تضمین و دستیابی به سعادت آن به پایان رسیده است. دیگر نمی توان در یک دفتر کار کرد و سخت کار کرد و موفق شد. اکنون همه باید یک نقشه راه داشته باشند تا سرمایه دار شوند و طبق برنامه عمل کنند. اولین قدم برای میلیونر شدن این است که درآمد خود را افزایش دهید و همیشه این افزایش را در ذهن داشته باشید و آن را هر روز با خود تکرار کنید. ۹ سال پیش ، درآمد من ۳۰۰۰ دلار در ماه بود و اکنون به ۲۰۰۰۰ دلار در ماه رسیده است. از امروز به دنبال پول باشید. این شما را مجبور می کند تا درآمد خود را کنترل کنید و فرصت هایی پیدا کنید. افزایش درآمد به این معنی است که شما باید هر روز به فکر منبع جدیدی از درآمد باشید ، نه تنها میزان فروش خود را در هر شغل افزایش دهید ، بلکه روش های کسب درآمد خود را نیز افزایش دهید.

۲٫ تظاهر نکنید؛ واقعاً ثروتمند شوید

تا زمانی که درآمد خوبی کسب نکردم اولین ماشین یا حتی اولین ساعت لوکس خود را خریداری نکردم. من این کار را برای خودم انجام دادم وقتی چندین منبع درآمد مطمئن داشتم. حتی وقتی میلیونر شدم ، ماشین قدیمی ام را رانندگی کردم. تلاش برای ثروتمند شدن به شما اضافه نمی کند یا حتی دیگران فکر نمی کنند شما ثروتمند هستید. سعی کنید به خاطر محیط کار خود شناخته شوید ، نه درخششی که به زندگی می دهید.

۳٫ صرفه جویی در سرمایه گذاری ها ، نه موارد اضطراری

تنها دلیل پس انداز استفاده از آن برای سرمایه است. پس انداز خود را در یک حساب امن و غیرقابل دسترسی قرار دهید. هرگز از این حساب برای کارهای دیگر حتی در موارد اضطراری استفاده نکنید. این شما را مجبور می کند اولین قدم را دنبال کنید. این به این معنی است که به جای اعتماد به پس انداز ، به دنبال درآمد دیگر برای شرایط اضطراری و سایر نیازها باشید. تا به امروز ، من تقریباً سالی دو بار ورشکسته شده ام. دلیل آن این است که پول اضافی خود را در حسابی گذاشتم که به آن دسترسی ندارم. این سرمایه باید برای شما درآمدزایی کند ، نه اینکه فقط مجروحان را مداوا و از بین ببرد. به خاطر داشته باشید که اگر این سرمایه در دسترس شما نیست و برای شما درآمدزایی ندارد ، در آینده ممکن است چالش های مالی داشته باشید که به جز رویاهایتان با درآمد روزانه حل نمی شوند. تصور کنید اگر آن پول را خرج کرده اید ، غذای خانه را کشته اید و اکنون کسی نیست که بتواند شما را تأمین کند. یا تصور کنید که هر سال گاوی در خانه دارید که هر ساله شیر می دهد و به شما یک گوساله می دهد ، ممکن است این فروش سقفی روی سر شما باشد ، اما مطمئنا فردای روز فروش گرسنه خواهید بود.

۱۰ گام برای میلیونر شدن تا ۳۰ سالگی

۴- از وام های بلا استفاده خودداری کنید

برای خود قانونی تنظیم کنید که نباید هیچ نیروی پولی را که به درد شما نمی خورد ، قرض کنید. من برای خرید ماشین پول قرض کردم زیرا این پول برای من پول به دست آورد. اکثر افراد برای تحقق بخشیدن به رویاهای کوچک خود وام می گیرند ، سالها اقتصاد آنها را به چالش کشیده است ، خرید ماشین ، خرید تلویزیون LCD یا حتی مسافرت دلیل خوبی برای گرفتن وام نیست. این وام باید سرمایه تولید مثلی شما را افزایش دهد ، نه فقط بدهی های شما ، تا به اصطلاح سرگرمی را به زندگی شما بیفزاید. افراد ثروتمند تنها در صورتی وام می گیرند که بخواهند روی آنها سرمایه گذاری کنند و منبع درآمد خود را افزایش دهند. فقرا برای خرید چیزهایی که ثروتمندتر افراد ثروتمند است وام می گیرند.

۵٫ با پول مانند یک عاشق حسود رفتار کنید

میلیون ها نفر برای آزادی مالی تلاش می کنند ، اما فقط کسانی که آزادی را در اولویت خود قرار می دهند میلیون ها نفر می شوند. برای ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن ، باید این را اولویت خود قرار دهید. پول مثل یک عاشق حسود است. او را نادیده بگیرید ، او شما را نادیده می گیرد ، حتی شاید بدتر از شما. او شما را رها می کند و به سراغ شخصی می رود که پولش در اولویت است. پول نزد کسی می ماند که پول را دوست دارد و قصد دارد آن را نگه دارد. خود را بدون نیاز به درآمد پیدا کنید ، پول از شما دور می شود

۶٫ پول هرگز نمی خوابد

پول از زمان ، برنامه ریزی یا تعطیلات چیزی نمی داند. بنابراین شما هم آنها را فراموش می کنید. پول را افرادی که چارچوب های قوی دارند دوست دارند. وقتی ۲۶ ساله بودم ، تا ساعت هفت در یک فروشگاه باز کار می کردم ، اما همیشه تا ساعت ۱۱ شب می توانستید من را بیشتر از حد معمول بفروشید. هرگز سعی نکنید باهوش ترین و خوش شانس ترین فرد باشید. تا جایی که می توانید کار کنید تا مطمئن شوید بیشترین کار را انجام می دهید. بیشتر کار کنید ، به شرط آنکه درآمد بیشتری کسب کنید. هرگز خود را در موقعیتی که کار می کنید قرار ندهید ، اما انتظار درآمد برای خود را نداشته باشید.

۷٫ فقر مهم نیست

من یک بار فقیر بودم و احساس خیلی بدی داشتم. من همیشه پول کافی داشته ام و این برای من واقعاً دردناک بود. شما باید تمام ایده ها و مشکلاتی که منجر به فقر شما می شوند را از بین ببرید. به گفته بیل گیتس ، این تقصیر شما نیست که فقیر به دنیا آمده اید ، اما اگر فقیر بمیرید ، هیچ کس مقصر نیست جز شما. شما باید کلمه فقر را برای خود بی معنی کنید. فقط باید در کمکی که به دیگران می کنید بیشتر مراقب باشید.

۸٫ یک مربی میلیونر پیدا کنید

بیشتر ما متولد طبقه متوسط ​​یا ضعیف جامعه هستیم و همیشه به محدودیت ها و ایده های همان گروه پایبند هستیم. من همیشه کارهای میلیونرها را مطالعه می کنم و دو بار این کار را برای خودم انجام می دهم. یک مربی شخصی میلیونر برای خود پیدا کنید و همیشه کارهای آنها را مطالعه کنید. بیشتر افراد ثروتمند بسیار سخاوتمند هستند و دانش و منابع خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. ایده ها و افکار یک میلیونر ممکن است برای شما یک تجارت نباشد اما قطعاً می تواند شما را در مسیر کسب و کار فعلی خود سوق دهد. ایده های خوب همیشه ذهن را باز می کنند.

https://topersian.ir/۱۰-گام-برای-میلیونر-شدن-تا-۳۰-سالگی/

  انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما