چگونه در جوانی پولدار شویم؟


افسانه محمودی یزدانی: در گذشته میلیونر بودن به زنان و مردان میانسال محدود بود. به نظر می رسد امروز نسل جوان خبرهایی از موفقیت شگفت انگیز خود داشته است و این را می توان ناشی از عصر انفجار اطلاعات و توسعه فناوری امروز دانست.

اینترنت در جیب ماست و مردم هزاره جدید این واقعیت را پذیرفته اند که آنها تمام زندگی خود را با یادگیری چیزهای جدید می گذرانند و از این کار خوشحال می شوند. واقعیت این است که آنها بیشتر می آموزند و شانس موفقیت خود را تعیین می کنند. این ریشه برتری آنها نسبت به نسل های گذشته است. اما آنها چگونه این را انجام میدهند؟ عوامل و رویکردهای زیادی وجود دارد. ما اینجا هستیم تا برخی از این رویکردهای خوب در زندگی و رفتار را که می تواند به شما در دستیابی به این هدف زندگی مالی کمک کند ، مورد بحث قرار دهیم.

چگونه در سنین جوانی ثروتمند شویم؟

۱- ارتباط کمک می کند

اشتباه نکن ایده من فقط برقراری ارتباط با افراد ثروتمند نیست ، بلکه ایجاد روابط با افرادی مانند شما است که همان هدف را دنبال می کنند.

اهداف توسط گروهی از افراد که هدف مشترکی دارند بسیار بیشتر از یک فرد است.

خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد. یکی از بارزترین موارد استفاده از شبکه های اجتماعی است. اما شما باید این کار را در دنیای واقعی انجام دهید. پل های ارتباطی را نشکنید و با همکلاسی های خود در تماس باشید. همکاران قدیمی و فعلی ، شرکای تجاری و دیگران. سعی کنید ارتباط تخصصی و پیشرفته ای با آنها برقرار کنید. حتی اگر یک رابطه در این لحظه خاص بی ربط به نظر برسد ، چه کسی می داند که در این راه چه اتفاقی خواهد افتاد؟

۲٫ با غریزه مصرف کننده خود مبارزه کنید

والدین ما در یک نوع مصرف گرایی بزرگ شدند و کم کم آن را پذیرفتند. نسل ما کمی متفاوت است. ما در یک جامعه مصرف گرایی متولد شده ایم ، و بسیاری از نسل ما یاد نگرفته اند که چگونه با آن مقابله کنیم.

آنها با آگهی های رنگارنگ در همه جا جذب می شوند و اگر از آخرین روند مد مطلع نشوند افسرده می شوند.

ثروتمندان چیزهایی می خرند که ثروت آنها را ثروتمندتر می کند ، اما فقیرها چیزهایی را خریداری می کنند که ثروتمندان را ثروتمندتر می کند. این برای مقابله با غریزه مصرف کننده کافی است.

۳- صرفه جویی در سرمایه گذاری

در اینجا نحوه جوانان ثروتمند شدن آورده شده است …

مدتهاست که انباشت پول ، دلار در دلار و ذخیره آنها در حساب های پس انداز افزایش یافته است. اکنون این مدت زمان زیادی طول می کشد و می تواند مانع رشد تجارت شما شود. یافتن شغل می تواند برای جوانان ترسناک باشد ، اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید در خانه انجام دهید و بهانه ای برای شروع آنها باشد.

پس انداز در سرمایه گذاری همه چیز مهم است. فقط باید در کمکی که به دیگران می کنید بیشتر مراقب باشید.

۴- حرفه خود را هوشمندانه انتخاب کنید

اجازه دهید صادقانه باشد. انجام این کار آسان است. هنگام جستجوی یک کار خوب ، ما اغلب ترکیبی از خواسته های درونی را مورد بررسی و کاوش قرار می دهیم و از مشاوره افراد برای تصمیم گیری استفاده می کنیم.

این مسئله را پیچیده می کند. اما نسل امروز آگاه است که پول و شور را می توان با هم ترکیب کرد. اگر به درستی تحقیق می کنید و از اتکا به شایعات پرهیز می کنید.

امروز ، می توانید از منابع رایگان زیادی استفاده کنید تا تصور واضح تری از وضعیت اقتصادی فعلی و چشم انداز شغلی خود پیدا کنید ، بنابراین وقتی به دنبال یک کار خوب هستید برای شما راحت تر خواهد بود.

چگونه در جوانی پولدار شویم؟

اطمینان حاصل کنید که تصمیم خود را بر اساس آنچه درست می دانید ، اتخاذ کرده اید و اگر برنامه مدونی ندارید ، اجازه ندهید احساسات شما تسخیر شود.

از افرادی که قبلاً این کار را انجام داده اند تحقیق کنید

افراد زیادی هستند که می خواهند در سنین جوانی میلیاردر شوند و حتی تعداد بیشتری هم اکنون میلیونر هستند. ممکن است بسیاری از افراد داستان خالق واتس اپ را بدانند. زیرا شبکه اجتماعی وی بسیار محبوب بود.

در مورد این افراد تحقیق کنید و ببینید آنها از چه فرآیند فکری برای رسیدن به جایی که الان هستند استفاده می کردند. چه چیزی آنها را برای دستیابی به اهدافشان الهام بخشید و چگونه به این موفقیت بزرگ دست یافتند؟

خلاقیت و الهام بهترین متحدانی است که می توانید در محیط کسب و کار داشته باشید و به شما کمک می کند تا در شرایط سختی انگیزه داشته باشید.

https://topersian.ir/چگونه-در-جوانی-پولدار-شویم؟/

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما