راهنمای خرید یخچال مینی بار: حتما قبل از خرید مینی یخچال به این موارد دقت کنید


اگر در حال حاضر دنبال خرید یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک مینی یخچال جمع و جور و کارا برای دفتر کار ، خوابگاه دانشجویی ، اتاق هتل و یا حتی به عنوان کمکی برای یخچال اصلی در خانه تان هستید باید بگوییم به جای درستی آمده اید، چون ما در این جا می خواهیم یک بررسی کامل و جامع در مورد یخچال مینی ، انواع مینی بار هتل، راهکارهای خرید بهترین مینی یخچال و همین طور بررسی و مقایسه قیمت مینی یخچال داشته باشیم .

اگر در حال حاضر فرصت خواندن این مقاله را ندارید می توانید فایل pdf آن را در ایمیل خودتان دریافت کنید و در فرصت مناسب آن را بخوانید

قبل از خرید یخچال مینی بار به چه چیزهایی باید حتما فکر کنید ؟

قیمت مینی یخچال
قیمت مینی یخچال

خرید قفل های دیجیتال و الکترونیکی هوشمند یوکا-نوآوران هوشمند
جهت مشاهده تمامی محصولات قفل های دیجیتال یوکا کلیک کنید
مشخصا قبل از خرید هر وسیله ای در ابتدا باید هدف خودتان و همین طور شرایط محیطی و سبک زندگی خودتان را مدنظر داشته باشید و بعد اقدام به خرید آن وسیله کنید. در مورد یخچال مینی بار هم قبل از هر گونه اقدام به خریدی باید بدانید که هدف تان از خرید یک یخچال مینی چست؟ یعنی مثلا تصمیم دارید در خانه از یخچال مینی بار به عنوان یک یخچال کمکی در زمانی که بار یخچال اصلی خانه زیاد است استفاده کنید یا نه شما صاحب یک هتل هستید و برای اتاق های هتل می خواهید یخچال مینی بخرید و یا شاید یک دانشجوی در خوابگاه هستید یا اینکه به تازگی دفتر کاری برای خودتان گرفته اید و می خواهید مینی بار بخرید ؟

بعد از پاسخ دادن به این سوال ها باید به این سوال هم فکر کنید : در مینی یخچال می خواهید بیشتر غذا نگه داری کنید یا تنقلات و نوشیدنی ؟

دمای متوسط یک مینی بار هتلی یا یخچال مینی حدود ۵ تا ۱۸ درجه سانتی گراد است . بنابراین لازم است قبل از انتخاب مینی بار مورد نظرتان حتما در نظر بگیرید که هدف شما از خرید یخچال مینی بار نگه داری چه نوع مواد غذایی است . با پرس و جو و تحقیق در مورد شرایط دمایی یخچال مینی ای که قصد خرید آن را داریدحتما یخچال مناسب از لحاظ دمایی برای نگه داری مواد غذایی مورد نظرتان را انتخاب کنید تا هیچ گاه دچار مسمومیت غذایی نشوید .

آیا می خواهید در مورد ویژگی های یخچال مینی بار اطلاعات بیشتری داشته باشید؟

از کارشناسان بپرسید

۴ موردی که باید قبل از اقدام به خرید یخچال مینی تعیین کنید
یخچال مینی بار هتلی
یخچال مینی بار هتلی

بودجه : مشخصا طبق یک قانون کلی مینی یخچال ها نسبت به یخچال های معمولی قیمت پایین تری دارند . علاوه بر این وابسته به نوع مینی یخچال یا جنس بدنه قطعا قیمت یخچال مینی متفاوت است مثلا اگر شما تمایل داشته باشید که درب یخچال از stainless steel باشد یا درب یخچال شیشه ای باشد باید بودجه بیشتری را در نظر بگیرید .

جهت مشاهده پر فروش ترین محصولات قفل های دیجیتال هوشمند یوکا کلیک کنید
ظرفیت : ظرفیت یک یخچال مینی بار بر اساس فوت مکعب محاسبه میشود و بر این اساس شما می توانید یک ایده کلی از اندازه و تعداد اقلامی که می توانید در این مینی بار نگه دارید داشته باشید

توضیح محاسبه اندازه یخچال بر اساس فوت مکعب:

هر فوت مکعب یا Cubic Foot = 28.316 لیتر

فضایی که هر لیتر اشغال میکند = یک مکعب ۱۰*۱۰*۱۰

۱ فوت مکعب = ۲۸ مکعب ۱۰*۱۰*۱۰ سانتی متر

محفظه فریزر: معمولا مینی بارها یک محفظه کوچک یخچالی برای خنک نگه داشتن نوشیدنی و مواد غذایی دارند و دارای محفظه فریزر جداگانه با درب جدا نیستند . تعدادی از مینی یخچال ها هم که یک محفظه کوچک فریزر مثلا در حد نگه داشتن یک پیتزای یخ زده هستند کارایی فریزرهای معمولی را ندارند . پس نباید از یک مینی یخچال انتظار فریز کردن مواد غذایی را داشته باشید.

اندازه: معمولا افرادی که به دنبال خرید یخچال مینی هستند یکی از فاکتورهای مهم برای آنها کوچک بودن این یخچال ها و اشغال فضای کم است . پس قبل از هر اقدامی برای خرید یخچال مینی بار اندازه فضایی که می خواهید مینی بار را در آن بگذارید را به دقت متر کنید و یادداشت کنید و در هنگام خرید به آن دقت کنید.

جهت مشاهده محصولات قفل های دیجیتال هوشمند یوکا کلیک کنید
با انواع یخچال مینی بار آشنا شوید
مینی بار هتلی
مینی بار هتلی

ترمو الکتریک
در یخچال های ترمو الکتریک از قطعه ای به نام ترمو الکتریک که از دو فلز غیر همجنس تشکیل شده است استفاده میشود که مانند ترموکپل در وسایل دیگر است با این تفاوت که در ترموالکتریک جریان برق تبدیل به سرما یا گرما میشود در صورتی که در ترموکوپل گرما باعث ایجاد برق میشود .

در این نوع یخچال ها چون از کمپرسور برای سرد کردن فضای یخچال استفاده نمیشود بنابراین صدای کمتری دارند و تنها صدایی که ممکن است از آنها شنیده شود صدای فن موجود در این مینی بار هاست . این نوع مینی بارها برای نگه داری مواد برای مدت زمان کم مناسب هستند .

قفل های دیجیتال هوشمند: بررسی بهترین قفل های دیجیتال هوشمند در سال ۲۰۱۹
کمپرسور دار
مشخصا شما این نوع یخچال ها را بارها در آشپزخانه های خانه ها دیده اید . در این نوع یخچال ها از مایع و کمپرسور برای خنک کردن فضای یخچال استفاده میشود و بنابراین این نوع مینی بارها کمی پر سر و صدا تر هستند . اگر شما تصمیم دارید که یخچال مینی بار را در اتاق خواب یا اتاق هتل بگذارید این نوع یخچال مینی توضیه نمیشود .

جذبی
در این مدل یخچال مینی هم مانند نوع ترمو الکتریک از یک منبع حرارتی استفاده میشود و چون هیچ نوع موتوری ندارد پس نسبت به هر دو نوع یخچال مینی کمپرسوردار و ترمو الکتریک بی سر و صدا تر است . بنابراین این نوع مینی بارها خصوصا برای اتاق خواب یا اتاق هتل ها به عنوان مینی بار هتلی بسیار مناسب است .

 

  انتشار : ۶ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما