کادو تولد برای دختران و خانمها


تبادل هدیه بین افراد باعث ایجاد مهر و محبت شده و انسان ها را به هم نزدیک می کند. در این بین کادو دادن به دختر خانم ها و زنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک کادو تولد مناسب می تواند حال و احساس دختران را خوب کرده و قلبشان را لبریز از عشق و محبت کند. با این حساب کادو دادن یک راه کوتاه و آسان برای نفوذ به قلب خانم هاست!
با این تفاسیر تهیه هدیه تولد برای خانمها بایستی با دقت و وسواس خاصی انجام شود؛ چرا که روز تولد برای خانم ها یک روز خاص بحساب می آید و بطبع کادویی که در روز تولد دریافت می کنند هم بایستی خاص و ویژه باشد.پک کادو خاص دخترانه هدیه تولد دخترانه و زنانه چی بخریم؟

برای تهیه یک هدیه مناسب و هیجان انگیز برای دختر، همسر، مادر، خواهر، دوست و ... بایستی به یک سری از نکات توجه داشت تا هدیه شما مقبول واقع شده و عزیزتان را خوشحال نماید.

چیزی که می خواهد بخرید نه چیزی که می خواهید! : برای تهیه یک کادو تولد موفق باید ببینید که طرف مقابل شما به چه چیزی احتیاج دارد یا آرزوی داشتن چه چیزی را در سر می پروراند و شما احتیاجش را در قالب هدیه برطرف نموده و آرزویش را برآورده کنید!

هنگام تهیه هدیه تولد برای زنان بایستی به سلیقه و خواسته وی توجه داشته باشید نه اینکه باب میل خود خرید کنید و آنچه به نظرتان مناسب است را تهیه کنید. لباسی که از نظر شما خوش رنگ و جذاب است ممکن است از نظر همسرتان رنگ و رو رفته و بدقواره باشد!

به حرف هایش گوش کنید: دختر ها وقتی که چیزی را می خواهند و به وسیله ای احتیاج پیدا می کنند امکان ندارد که در دلشان بماند! بایستی به حرف هایشان خوب گوش کنید تا متوجه شوید که به چه چیزهایی نیاز دارند.

دختر ها از شما چه می خواهند؟ توجه! پس کافی است به آنها توجه کنید تا متوجه شوید که چه وسیله ای کم دارند یا کدام یک از لوازم شان خراب یا تمام شده و آن را برای روز تولدشان تهیه کنید.

قدرت گل و طلا را دست کم نگیرید: طلا و گل هدیه هایی هستند که برای دختر ها و زنان هیچ وقت تکراری نشده که هیچ! هر بار هم سورپرایزشان خواهد کرد! خانم ها بطور غریزی عاشق زیورآلات طلا هستند و یک دسته گل، آنها را هیجان زده می کند. شاید به این خاطر که گل و طلا از ابتدای تاریخ بشر به عنوان هدیه به زنان تقدیم شده است.

هدایای فانتزی و رومانتیک را فراموش نکنید: بر خلاف آقایان که تنها به کاربردی بودن کادو توجه دارند برای دختر خانم ها می توانید کادو های فانتزی، عاشقانه و رمانتیک بخرید. مثلاً کادو ولنتاین برای یک دختر خانم می تواند یک باکس گل رز باشد که حرف اول اسمش را نمایش می دهد و این کادو برایش بینهایت احساس برانگیز و سورپرایزی خواهد بود.

وقت شناس باشید: به هیچ عنوان مناسبت ها و روزهای مهم و خاص را فراموش نکنید! یک کادوی تولد که دو روز بعد از زاد روز تهیه می شود اصلاً برای یک دختر خانم ارزشی نخواهد داشت. دختر ها به احساس و توجه شما بیشتر از اصل هدیه توجه دارند و بی توجهی شما برایشان اصلاً قابل تحمل نیست.

کادو گران قیمت هم بخرید، هم نخرید! : موقع تهیه کادو برای خانم ها اصلاً صرفه جویی نکنید. خانم ها در اینجور مواقع دوست دارند تا محبوبشان بدون حساب و کتاب بریز و بپاش راه بیاندازد! پس اگر از توان مالی خوبی برخوردار هستید اصلاً خساست بخرج ندهید و سراغ گرانترین کادوها بروید که اصلاً جای دوری نخواهد رفت.

ولی حتماً هم نبایستی که کادویی که تهیه می کنید گران قیمت باشد. همانطور که پیش تر هم گفتیم خانم ها برای احساس و عشق پس هدیه، بیشتر از اصل آن اهمیت قائل هستند.

برای تهیه کادو تولد وقت بگذارید: معمولاً آقایان حوصله خرید کردن ندارند و دوست دارند تا هر چه سریعتر کادو تولد خود را تهیه کنند؛ و مسلماً از اینجور خرید کردن بی حوصله و سرسری کادو تولد دخترانه و زنانه هیجان انگیزی بیرون نخواهد آمد! پس وقت بگذارید.

غیر منتظره باشید: گاهی باید خانم ها را غافلگیر کرد! زمانی هدیه خود را رونمایی کنید که اصلاً احتمالش را هم نمی دهد تا از دیدن برق هیجان و شادی در چشمانش لذت ببرید.

با بهانه و بی بهانه هدیه بخرید: حتماً نبایستی مناسبت خاصی در راه باشد تا شما به فکر خریدن هدیه بیافتید! هدیه های کوچک و ارزان قیمت تهیه کنید ولی تعداد دفعاتی که هدیه می دهید را افزایش دهید. یک شاخه گل رز غیر منتظره که با عشق تقدیم شود یک دنیا حس خوب را برای دختر خانم ها به دنبال می آورد.

هدیه تان را باشکوه تقدیم کنید: سعی کنید تا حتماً یک جشن تولد برگزار کنید و بعد کادوی تولد نامزد یا همسرتان را تقدیم کنید. می توانید هدیه تان را در یک مسافرت کوتاه یا در یک کافی شاپ به همراه دوستانتان به او تقدیم کنید.

کادوپیچی و تزیین یک اصل مهم: کادوپیچی و تزیین هدیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کادوپیچی زیبا، جذاب و خلاقانه، اولاً نشانی از سلیقه شماست و ثانیاً نشان می دهد که چقدر برای طرف مقابلتان وقت گذاشته اید و ارزش قائل شده اید و این برای خانم ها بسیار ارزشمند است.

کادوی خاص و سفارشی ساز: یک کادوی منحصر به فرد و اختصاصی سفارش دهید. مثلاً یک گردنبند نقره که روی پلاک آن اسم مادر یا خواهرتان حک شده یک کادوی هیجان انگیز از کار در خواهد آمد.

 

  انتشار : ۶ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 22

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما