زودپز برقی


زودپز برقی ویداس مدل VIR-5410 هم زودپز است، هم پلوپز، آرام‌پز و بخار پز! ظرفیت آن ۱/۸ لیتر است که هرچند برای یک پلوپز ظرفیت مناسبی است اما برای عملکرد زودپز مقدار نسبتا کمی به حساب می‌آید. توان مصرفی آن ۱۰۰۰ وات است. بهترین زود پز برقی چی بخرم؟ با استفاده از کلیدهای لمسی و صفحه نمایشگر آن می‌توانید از تایمر آن استفاده کنید و زمان شروع پخت را به دلخواه مشخص کنید. گرم‌کن این محصول هم پس از پایان پخت غذا آن را تا موقع صرف کردن برای‌تان گرم نگه می‌دارد.

فشار بخار این دستگاه قابل تنظیم است و با استفاده از تنظیمات و متناسب با غذایی که می‌خواهید بپزید می‌توانید آن را تنظیم کنید. اگر علاقه‌ای به شنیدن صدای سوت و خروج هوای زودپزتان ندارید جالب است بدانید که خروجی هوای این دستگاه بی‌صداست!

قیمت این دستگاه به طور قابل توجهی پایین است و می‌توانید با مبلغ بسیار مناسبی آن را خریداری کنید . همین موضوع باعث شده خریداران از نسبت کیفیت به قیمت آن کاملا راضی به نظر برسند.

مشاهده قیمت زودپز آویداس vir-5410 در دیجی‌کالا
۲- زودپز یونیک مدل UN-8616


یونیک یکی از برندهایی است که ضمن داشتن کیفیت مطلوب قیمت نسبتا مناسبی‌ هم دارد. زودپز یونیک مدل UN-8616 ، سه و نیم کیلوگرم وزن و ۶ لیتر ظرفیت دارد که برای خانواده‌های ۳ تا ۶ نفره گزینه کاملا مناسبی است. جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ است و استحکام کافی دارد.

این مدل دو دستگیره دارد و حتی زمانی که کاملا پر است و وزن بالایی هم دارد برای جابه‌جایی آن مشکلی نخواهید داشت. اما برخی از خریداران معتقدند که جنس قطعات استفاده شده در قسمت در و دستگیره‌ها می‌توانست از چیزی که هست بهتر باشد.

اگر از طرفداران غذاهای بخارپز شده هستید باید بدانید که این زودپز با توجه به سبد مخصوصی که دارد گزینه خوبی برای بخارپز کردن غذاها هم هست. درب پیرکس اضافه‌ای که همراه با این محصول عرضه می‌شود یکی دیگر از مزایای آن به شمار می‌رود. قیمت این محصول حدود ۸۰۰ هزار تومان است.

۳- زودپز برقی سام مدل PC-5733WS
زودپز برقی سام

زودپز برقی سام مدل PC-5733WS چندکاره است و عملکردهای زودپز، بخارپز، آرام‌پز، کیک‌پز و ماست‌ساز را هم دارد. از نظر ظرفیت ۸نفره به حساب می‌آید و کل دستگاه حدود ۷ کیلوگرم وزن دارد. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک است و رنگ سفیدش باعث شده برخی از خریداران از دشواری تمیز نگه داشتن آن و لکه‌هایی که روی آن می‌افتد گلایه داشته‌ باشند. این مدل هم مانند دیگر مدل‌های برقی تایمر و گرم‌کن دارد که فرآیند درست کردن غذا را ساده‌تر و کوتاه‌تر می‌کند.

قبل از توضیحات بیشتر لازم است یادآور شوم که این زودپز یک محصول ایرانی به شمار می‌رود و همان‌طور که در مطالب دیگر هم گفته‌ام تولیدات با کیفیت داخلی را فراموش نمی‌کنم. توان مصرفی زودپز سام ۹۰۰ وات است که نسبت به زودپز ویداس کم‌مصرف‌تر است.

تنظیمات و صفحه نمایش دیجیتال دستگاه کار کردن با آن را ساده‌تر کرده است. خریداران این مدل از نسبت قیمت به کیفیت آن راضی‌اند هرچند برخی از آن‌ها انتظار داشته‌اند که کیفیت ساخت بدنه آن بیشتر باشد. قیمت این محصول مناسب است.

مشاهده قیمت زودپز سام pc-5733ws
۴- زودپز هاس جوهر مدل Galaxy
زودپز هاس جوهر

مدل «Clipso Galaxy» از برند «هاس جوهر» محصول کشور ترکیه است. شرکت هاس جوهر‌ که در سال ۱۹۹۳ کار خود را آغاز کرده توانسته طی بیست‌وچند سال گذشته اعتماد مشتریان خود را جلب کند.

این زودپز ۵ لیتری گنجایش نسبتا کمی دارد و با اینکه قاعدتا باید پاسخگوی نیاز خانواده‌های پنج نفره باشد، برخی از خریداران معتقدند برای خانواده‌های بیش از چهار نفر کوچک به حساب می‌آید. به جز این مورد خریداران این محصول گلایه‌‌ دیگری نداشته‌اند و اکثر آن‌ها از مبلغی که برای خریدش هزینه کرده‌اند کاملا راضی به نظر می‌رسند.

مشاهده قیمت زودپز هاس جوهر Clipso Galaxy
این زودپز از جنس استیل با کیفیت و ضخامت آن به گونه‌ای است که قدرت ضربه‌پذیری بالایی به این محصول داده است. کف آن هم از سه لایه تشکیل شده که بر استحکام آن افزوده است. در قسمت در دارای دو سوپاپ بخار است و در طراحی آن اصول ایمنی به خوبی رعایت شده است.

دو دستگیره هم از جنس پلاستیک در طرفین محصول تعبیه شده که کیفیت قابل قبولی دارند. حداکثر فشار بخار تولید شده در این زودپز ۷۰ کیلوپاسکال است که مقدار متوسط رو به پایینی به حساب می‌آید اما برای اکثر غذاها کافی‌ است و بعید است که در پخت‌وپز برای‌تان مشکل‌ساز شود.

۵- زودپز برقی فلر مدل PC165
زودپز برقی فلر مدل PC165برند نام‌آشنای فلر در تولید زودپز برقی هم دستی دارد. زودپز برقی فلر مدل PC165، توان مصرفی معادل با ۱۰۰۰ وات دارد و در رده مصرف انرژی B تا A قرار می‌گیرد که نشان‌دهنده مصرف نسبتا پایین این دستگاه است. این زودپز که از جنس استیل ضد زنگ و دارای ظرف با روکش نچسب است، ۵.۳ کیلوگرم وزن دارد.

۶ لیتر هم ظرفیت دارد که گنجایش کافی برای مصرف یک خانواده ۳ تا ۶ نفره به حساب می‌آید. در این مدل با تنظیم میزان فشار بخار در سه حالت کم، استاندارد، زیاد می‌توان مقدار فشار داخل دستگاه را تنظیم کرد که البته متناسب با میزان فشار بخار، مدت زمان پخت هم تغییر می‌کند و قابل کنترل است. مثل دیگر زودپزهای برقی تایمر هم دارد که در مدیریت زمان پخت و پز به شما کمک می‌کند.

این زودپز دارای تنظیمات پیش‌فرض برای پخت آبگوشت، انواع خورش، سوپ، حلیم، مرغ و گوشت، ماهیچه، حبوبات و حتی برنج با ته‌دیگ، ماست و پنیر است که تنها با یک دکمه قابل انتخاب هستند. قابلیت پخت کیک و سرخ کردن هم در این دستگاه وجود دارد. در دستگاه به راحتی بسته می‌شود و اصول ایمنی هم در طراحی آن به‌خوبی رعایت شده است.

مشاهده قیمت زودپز فلر PC۱۶۵
خریداران این دستگاه از کیفیت و عملکرد خوب این دستگاه خبر داده‌اند و به نظر می‌رسد بین زودپزهای برقی موجود در بازار جز بهترین انتخاب‌ها باشد. البته برخی به عنوان ایراد این مدل از سر و صدای نسبتا زیاد آن هنگام تبخیر آب گفته‌اند.

۶- زودپز تفال مدل Clipso Precision
زودپز تفال مدل Clipso Precision

برند معتبر تفال سال‌هاست که جای خود را در آشپزخانه‌های ایرانی باز کرده و محصولات مختلف آن با کاربردهای مختلف دستیاران خو‌ش سابقه‌‌ای به حساب می‌آیند. زودپزهای تفال هم در مدل‌های کاملا متنوع و در اندازه‌های مختلف سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

زودپز تفال مدل Clipso Precision هم در سایزهای ۶، ۸ و ۱۰ لیتری موجود است که ما به معرفی مدل ۶ لیتری آن می‌پردازیم. این زودپز ساخت فرانسه از جنس استیل است و دو دستگیره از جنس پلاستیک دارد.

عکس و قیمت سایزهای 6، 8 و 10 لیتری را ببینید
میران فشار تولید شده در این مدل ۸۵ کیلو پاسکال یا ۱۲pci است. دارای تایمر است که روی در آن قابل مشاهده‌ است. میزان فشار بخار هم روی این تایمر قابل مشاهده است. سبد بخارپز دارد و از این مدل می‌توانید به عنوان بخارپز هم استفاده کنید. دسته‌های این محصول تا می‌شوند و این قابلیت باعث می‌شود که راحت‌تر در کمد یا کابینت‌ قرار بگیرد و فضای کمتری را اشغال کند.

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 28

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما