پرفروش‌ترین ساندویچ‌ سازها


شرکت پارس خزر با مدل SM-850P توانسته نظر درصد قابل توجهی از خریداران را به خود جلب کند. این دستگاه دارای ظرفیت ۲ نان تست است و صفحه مخصوص گریل هم دارد. توان مصرفی دستگاه ۸۵۰ وات است. اکثر خریداران در نظرات خود به مزایای این دستگاه اشاره کرده‌اند که عبارتند از: سیستم قطع خودکار، کیفیت خوب و نچسب بودن صفحات، صفحات جدا شدنی و راحتی شست‌وشو، سرعت مناسب پخت و سبک بودن دستگاه.

اما برخی هم از سیم کوتاه این دستگاه که ۸۵ سانتی‌متر است گلایه کرده‌اند. دستگاه قفل درب هم دارد اما این قفل از کیفیت کافی برخوردار نیست و خریداران را در باز و بسته کردن درب با مشکل مواجه کرده است. نکته قابل توجه در مورد این دستگاه این است که با وجود کیفیت مناسبی که دارد در حال حاضر قیمت کمتری نسبت به رقبای هم‌‌تراز خارجی خود دارد و با مبلغی حدود ۲۵۰ هزار تومان می‌توانید آن را تهیه کنید. ساندویچ ساز پارس خزر را چه بخریم؟ ۴- ساندویچ‌ساز سه کاره دسینی مدل 300 ساندویچ‌ساز سه کاره دسینی مدل 300 اگر از علاقه‌مندان به وافل هستید این ساندویچ‌ساز سه‌کاره که صفحه مخصوص پخت وافل دارد را در نظر داشته باشید. برند نام‌آشنای دسینی مدل سه کاره خود را با ظرفیت چهار نان تست وارد بازار کرده است. دستگاه ساندویچ‌ساز این شرکت ایتالیایی صفحه مخصوص گریل هم دارد. توان مصرفی این دستگاه ۱۰۰۰ وات است که با توجه به ظرفیت و کاربرد آن و در مقایسه با مدل‌های مشابه بهتر به نظر می‌رسد. اما این دستگاه سیستم قطع خودکار ندارد و هنگام کار با آن باید بیشتر مواظب ساندویچ‌های‌تان باشید!

قیمت این دستگاه بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.
۵- ساندویچ ساز متئو مدل MSM70
ساندویچ ساز متئو

شاید اسم برند متئو «Matheo» به گوشتان نخورده باشد اما تجربه خریداران نشان می‌دهد که دستگاه ساندویچ ساز این شرکت یک پیشنهاد مقرون به صرفه و مناسب به حساب می‌آید. قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومانی این محصول باعث نشده تا با یک ساندویچ‌ساز بی‌کیفیت مواجه باشیم. با توجه به ظریف ۲ عددی این دستگاه توان مصرفی ۷۰۰ وات مقدار کاملا مناسبی است. شاید مهمترین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که صفحات این دستگاه ثابت هستند و قابل جداسازی نیستند و این موضوع شست‌وشوی صفحات را کمی دشوار می‌کند. البته اگر طول سیم دستگاه برای‌تان مهم است باید بدانید که طول سیم این دستگاه ۷۰ سانتی‌متر است. به طور کلی اگر بخواهید نسبت کیفیت به قیمت را در نظر بگیرید این دستگاه گزینه جذابی برای شما خواهد بود.

 

  انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 36

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما