خرید یخچال رومیزی


خرید یخچال رومیزی تعداد کمی از مردم با این یخچال ها آشنا نیستند. بسیاری از شرکت های تولیدی شروع به تولید و عرضه یخچال های کم و بالا کرده اند. از شرکت های ایرانی که در تولید این نوع یخچال نتایج خوبی از خود نشان داده اند می توان به اسنوا، برفاب، الکترواستایل، هیمالیا و سینگر اشاره کرد.

یخچال از بالا به پایین ظاهری جمع و جور دارد و برای خانواده هایی که قصد نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی را در طولانی مدت ندارند مفید است. این دستگاه به دو دسته یخچال بالای فریزر و ته فریزر تقسیم می شود که در نوع اول فریزر در قسمت بالایی یخچال قرار دارد و در دسته دوم محفظه فریزر را در قسمت پایینی می بینیم. یخچال توجه داشته باشید که محفظه فریزر در یخچال فریزر بالایی معمولا ظرفیت کمتری نسبت به مدل های فریزر پایین دارد. یخچال های پایین فریزر همچنین به کاربر این امکان را می دهد که مواد غذایی منجمد را با استفاده از کشوهای متعدد دسته بندی کند.

کسانی که قصد خرید یخچال فریزر اسنوا را دارند حتما از محصولات Combi این برند ایرانی دیدن کنند. از سوی دیگر، انواع یخچال های الکترواستاتیک با نقدهای خوبی از سوی خریداران مواجه شده اند و برای بسیاری از خانواده ها گزینه مناسبی هستند. به خصوص زوج های جوانی که فضای زیادی در آشپزخانه خود ندارند و نمی خواهند برای خرید یخچال فریزر هزینه زیادی کنند.

یخچال فریزر دو نفره
این مدل ها معمولا از دو قسمت مجزا تشکیل شده اند. به عبارت دیگر، هنگام خرید یخچال فریزر دو نفره، دو وسیله جداگانه خواهید داشت که هر کدام را می توانید در قسمتی از آشپزخانه خود قرار دهید. چنین طراحی به شما اجازه می دهد تا فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی داشته باشید. یخچال فریزر دو نفره برای خانواده های پرجمعیت مناسب است.

یخچال دو نفره را از فروشگاه فوپینا خریداری کنید
یخچال دو نفره را از فروشگاه فوپینا خریداری کنید
از طرفی اگر به ظاهر یخچال های ساید بای ساید علاقه زیادی دارید و در عین حال نمی توانید این نوع یخچال را به دلیل قیمت بالای آن خریداری کنید، می توانید به یخچال فریزر دوبل تکیه کنید، زیرا با قرار دادن یخچال و فریزر در کنار هم، به طراحی تقریباً مشابه یخچال در کنار هم خواهید رسید.

فریزر فرانسوی درب دار
با رقابتی شدن بازار لوازم خانگی، تولیدکنندگان زیادی وارد این عرصه شدند. این شرکت ها به سرعت متوجه شدند که ظاهر محصولات تاثیر بسزایی در انتخاب مشتری دارد. یخچال درب دار فرانسوی طراحی چشم نوازی دارد و بدون شک جلوه ای مدرن به آشپزخانه می دهد. در قسمت پایین یخچال های درب فرنچ قسمت فریزر و در قسمت بالایی دو درب برای قسمت یخچال تعبیه شده است. باز شدن همزمان درب های یخچال ظاهری شیک و مدرن به آن بخشیده است.

از طرفی استفاده از قفسه و کشو در این نوع یخچال فریزر امکان حمل و نقل آسان مواد غذایی را برای صاحب این دستگاه فراهم می کند.

کنار هم یخچال فریزر
غول های لوازم خانگی تمرکز ویژه ای بر تولید و عرضه این نوع یخچال فریزر دارند. یخچال فریزر "ساید بای ساید" دارای دو بخش بزرگ یخچال فریزر است که به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و با دو در از هم جدا می شوند. یکی از مزایای یخچال فریزر ساید بای ساید ظرفیت بالای آن است که از 20 تا 29 فوت مکعب متغیر است.

  انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 211

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما