قیمت یخچال کوچک رومیزی


یخچال فریزر بالا پایین
کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که با این یخچال‌ها آشنایی نداشته باشد. شرکت‌های تولیدکننده بسیاری اقدام به تولید و عرضه یخچال های بالا پایین کرده‌اند. از جمله شرکت‌های ایرانی که در تولید این نوع یخچال عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند، قیمت یخچال کوچک رومیزی می‌توان به اسنوا، برفاب، الکترواستیل، هیمالیا و سینجر اشاره کرد.

یخچال بالا پایین ظاهر جمع و جوری دارد و به درد خانواده‌هایی می‌خورد که قصد نگهداری حجم زیادی مواد غذایی را در بلندمدت ندارند. این دستگاه به دو دسته یخچال بالا فریزر و پایین فریزر تقسیم می‌شود که در نوع اول، فریزر در بالای قسمت یخچال جا خوش کرده است و در گروه دوم شاهد قرارگیری محفظه فریزر در پایین یخچال هستیم. توجه داشته باشید که محفظه فریزر در یخچال بالا فریزر معمولا نسبت به مدل‌های پایین فریزر ظرفیت پایین‌تری دارد. همچنین یخچال‌های پایین فریزر امکان تقسیم‌بندی مواد غذایی یخ زده را با استفاده از چندین کشو برای کاربر فراهم می‌آورد.

کسانی که قصد خرید یخچال فریزر اسنوا را دارند، حتما به محصولات کمبی (Combi) این برند ایرانی نگاهی بیاندازند. از سوی دیگر انواع یخچال و فریزر الکترواستیل بازخورد خوبی از خریداران بدست آورده‌اند و گزینه مناسبی برای بسیاری از خانواده‌ها محسوب می‌شوند؛ مخصوصا زوج‌های جوانی که فضای زیادی در آشپزخانه‌شان در اختیار ندارد و نمی‌خواهند برای خرید یخچال فریزر، زیاد هزینه کنند.

یخچال فریزر دوقلو
این مدل‌ها معمولا شامل دو بخش مجزا می‌شوند. به عبارت دیگر با خرید یخچال فریزر دوقلو دو دستگاه به صورت جدا از هم خواهید داشت که می‌توانید هر کدام را در بخشی از آشپزخانه‌تان جای دهید. چنین طراحی به شما امکان می‌دهد فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی داشته باشید. یخچال فریزر دوقلو مناسب خانواده‌های پرجمعیت است.

خرید یخچال فریزر دوقلو از فروشگاه فورپینا
خرید یخچال فریزر دوقلو از فروشگاه فورپینا
از طرف دیگر اگر علاقه بسیاری به ظاهر یخچال های ساید بای ساید دارید و در عین حال، امکان خرید این نوع یخچال به واسطه قیمت بالایش برایتان فراهم نیست، می‌توانید تا حدود زیادی روی یخچال فریزر دوقلو حساب کنید، چرا که با قرار دادن بخش‌های یخچال و فریزر آن در کنار هم، به طراحی تقریبا مشابه با یخچال ساید بای ساید دست خواهید یافت.

یخچال فریزر درب فرانسوی
با رقابتی شدن بازار لوازم خانگی، تولیدکنندگان زیادی به این عرصه ورود کردند. این شرکت‌ها خیلی سریع متوجه شدند که ظاهر محصولات تاثیر بسزایی در انتخاب مشتریان دارند. یخچال درب فرانسوی طراحی چشم‌نوازی دارد و بدون شک جلوه مدرنی به آشپزخانه می‌بخشد. در قسمت پایین یخچال های درب فرانسوی، بخش فریزر در نظر گرفته شده و بالای آن دو درب برای قسمت یخچال قرار گرفته است. باز شدن درب‌های یخچال به صورت همزمان ظاهر شیک و مدرنی به این وسیله می‌بخشد.

از سوی دیگر، استفاده از انواع قفسه و کشو در این نوع یخچال فریزر امکان جابه‌جایی آسان مواد غذایی را برای صاحب این وسیله فراهم می‌آورد.

یخچال فریزر ساید بای ساید
غول‌های تولیدکننده لوازم خانگی تمرکز ویژه‌ای روی تولید و عرضه این نوع یخچال فریزرها دارند. یخچال فریزر ساید بای ساید دارای دو بخش بزرگ یخچال و فریزر است که به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته و با دو درب از هم تفکیک می‌شوند. از مزایای یخچال فریزر ساید بای ساید می‌توان به گنجایش بالای آن اشاره داشت که از 20 تا 29 فوت مکعب متغیر است.

خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از فورپینا
خرید یخچال فریزر ساید بای ساید از فورپینا
دیگر مزیت یخچال ساید بای ساید که محبوبیت آن را به خصوص در میان کاربران ایرانی دوچندان کرده، طراحی زیبا و شیکی است که گویی در مدل‌های دیگر نمی‌توان آن را پیدا کرد. شاید به همین دلیل است که در تبلیغات لوازم خانگی اگر قرار به نشان دادن یک آشپزخانه زیبا باشد، حتما باید در آن یخچال فریزر ساید بای ساید هم وجود داشته باشد.

افرادی که قصد خرید یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ را دارید، بد نیست بدانید یخچال های ساید بای ساید این برند کره ای جز پرفروشترین ها در بازار لوازم خانگی محسوب می شود.

 

  انتشار : ۶ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 46

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما