چگونه با جنس مخالف رابطه موفق و سالم داشته باشیم؟


مراقب پیوند عاطفی مکرر باشید

اگر تصمیم دارید برای ازدواج به شخص دیگری فکر کنید ، به خدا توکل کنید و برای جلوگیری از آسیب دیدگی مجدد و پیشگیری از اعتیاد از او کمک بگیرید ، از ابتدا هر روز و هر ساعت با یکدیگر صحبت نکنید و بگذارید دانش شما جلوتر باشد احساساتت هست با این حال ، زیر نظر خانواده ها ، همانطور که یکدیگر را بهتر می شناسید ، به تدریج احساسات خود را در روابط خود بگنجانید و تصمیم نهایی را در مورد ازدواج خود بگیرید.

 

سلامت جسمی خود را حفظ کنید

افرادی که در یک وضعیت استرس زا هستند از رفتارهایی که باعث سلامتی می شود دست می کشند و گاهی اوقات رفتارهای تهدید کننده سلامتی مانند سیگار کشیدن ، پرخوری و غیره را انجام می دهند. رفتارهای سلامتی مانند بهداشت شخصی ، ورزش ، پیاده روی و … دو اثر طولانی مدت و کوتاه مدت دارد. اثر طولانی مدت این است که به طور طبیعی سالم بمانیم ، اما تأثیر کوتاه مدت این رفتارها ، که تقریباً همزمان اتفاق می افتد ، افزایش احساس اعتماد به نفس ، خوشبختی و نشاط است.

 

معیارهای ازدواج قبلی خود را منطقی تر کنید

معیارهای ازدواج قبلی خود را جدی بگیرید و سعی کنید هنگام انتخاب معیارهای منطقی و عاقلانه تری داشته باشید. منطقی به نظر نمی رسد که فکر کنید تمام ذهن شما معطوف به شخصی است که شما را ترک کرده است و شما با آن در ذهن خود زندگی می کنید ، آن را امتحان می کنید و در واقع مدام آن را آزار می دهید. بهتر است از خود آگاهی داشته باشید و در زمان حال زندگی کنید و با کنترل ذهن خود اجازه ندهید که افکار شما دائماً در گذشته سرگردان شوند و یا به ترس از آینده کشانده شوند. افق دید خود را گسترش دهید ، زیرا هنوز فرصت های زیادی برای ازدواج و تأمین معاش خود دارید.

 

رابطه ناموفق خود را بررسی کنید

توجه به گذشته و تأثیر آن در شکل گیری زندگی آینده شما اولین قدم در آماده سازی برای ازدواج است. بنابراین ، اگر می خواهید یک رابطه سالم و صحیح داشته باشید ، اجازه ندهید که خاطرات منفی گذشته آینده شما را به خطر بیندازد. رابطه شکست خورده خود را از ابتدا تا انتها بررسی کنید و صادقانه تمام وقایعی را که در نهایت منجر به از بین رفتن آن رابطه شده است ، مرور کنید.

چگونه با جنس مخالف رابطه موفق و سالم داشته باشیم؟

از حمایت خانوادگی و اجتماعی برخوردار شوید

برای شاد بودن ، حضور در شبکه ای از دوستی های مادام العمر ضروری است. هنگامی که شما دچار شکست عاطفی شده اید این مسئله اهمیت دوچندان پیدا می کند. شما باید داستان شکست عاطفی خود را برای کسانی که به آنها اعتماد دارید بگویید. احساس خستگی عاطفی می تواند یک کار ترسناک باشد. اگر فکر می کنید کسی ندارید که در مورد مشکل با او صحبت کند ، از یک مشاور شخصی یا تلفنی کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که بسیاری از استرس ها با گفتگو و گفتگو از بین می روند.

 

مردم متفاوت هستند

شکست عشقی خود را فرصتی برای خودآگاهی بدانید و افکار آزار دهنده خود را قربانی نکنید. همچنین اجازه ندهید فرصت ها از دست بروند. برای خلاص شدن از آنچه در گذشته برای شما اتفاق افتاده است ، به کارهایی که مدتهاست انجام نداده اید پایبند باشید و انجام آنها می تواند احساسات جدید و خوبی را در شما ایجاد کند ، نفرت و کینه را از شما دور کند ، به شما نگاه کند. مردم باعث می شوند شما باور کنید که مردم متفاوت هستند.

 

خشم و غم و اندوه خود را سرکوب نکنید

برای خود و در نهایت صحت و سقم سهم خود را در سه بعد رفتاری ، احساسی و فکری در قطع این رابطه ارزیابی کنید. خصوصاً ابتدای رابطه ، آیا تحت نظارت خانواده و با حفظ ارزشهای جامعه و معیارهای مشخص و دقیق بوده است یا خیر؟ آیا این فقط یک رابطه عاطفی بود؟ برای یک رابطه از دست رفته ، یک بار برای همیشه غمگین شوید و از سرکوب خشم و اندوه رابطه قبلی خودداری کنید. همچنین احساسات خود را با گفتگو با یک فرد معتمد و آگاه ابراز کنید تا بتوانید دوباره رابطه سالم و صحیحی با شخص دیگر برقرار کرده و خود را برای ازدواج آماده کنید.

منبع:

https://topersian.ir/چگونه-با-جنس-مخالف-رابطه-موفق-و-سالم-داش/

  انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 25

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما